سرمربی آلمانی لیورپول عمل جراحی موفقیت‌آمیزی را پشت‌سر گذاشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ که در تساوی ۲ بر۲ عصر روز گذشته (شنبه) لیورپول مقابل ساندرلند در چارچوب هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر غایب بود، عمل جراحی موفقیت‌آمیزی داشت و آپاندیس خود را خارج کرد. سرمربی پیشین دورتموند روز جمعه احساس درد داشت و روز گذشته (شنبه) اندی ماسی، پزشک تیم لیورپول تشخیص داد که مشکل وی از ناحیه آپاندیس است. در نهایت هم کلوپ را به بیمارستان آینتری انتقال دادند و رأس ساعت ۱۳:۳۰ مورد عمل جراحی قرار گرفت.

در غیاب کلوپ، دستیار اولش یعنی زلیکو بوواچ هدایت سرخپوشان مرسی‌ساید را مقابل ساندرلند بر عهده داشت و دیگر دستیاران کلوپ ۴۸ ساله یعنی پیتر کراویتس، پپین لیندرز و جان آکتربرگ نیز بوواچ را یاری کردند.

سرخپوشان مرسی‌ساید سه‌شنبه در دور چهارم جام حذفی انگلیس به مصاف وستهام می‌روند و هنوز معلوم نیست که یورگن کلوپ در این بازی روی نیمکت بنشیند یا خیر!

هواداران لیورپول در بازی روز گذشته در حالی که تیم‌شان با نتیجه ۲ بر صفر از میهمانش پیش بود در دقیقه ۷۷ بازی و در اقدامی هماهنگ که قرار بود در تمامی ورزشگاه‌های لیگ برتری انجام شود، در اعتراض به بالا بودن قیمت بلیت‌ها (حداقل ۷۷ پوند) ورزشگاه را ترک کردند و همین باعث شد تا تعدادی از آنها دو گلی که تیم‌شان در دقایق پایانی بازی دریافت کرد را نبینند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.