سرمربی منچسترسیتی اعتراف کرد تیمش به هیچ وجه شایسته امتیاز گرفتن برابر لسترسیتی نبوده و بهانه‌ای هم برای این شکست ندارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت گل، در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس دو تیم منچستر سیتی و لسترسیتی در ورزشگاه الإتحاد به مصاف هم رفتند.

این دیدار که تقابل تیم نخست جدول رده بندی با تیم دوم بود، در نهایت با پیروزی سه بر یک لسترسیتی به پایان رسید تا این تیم ثابت کند صدرنشینی آنها در جدول رده بندی تصادفی نبوده و یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می رود.

مانوئل پیگرینی در این زمینه گفت: اگر به دنبال بهانه‌تراشی باشیم، به لسترسیتی ظلم کردیم و پیروزی این تیم را نادیده گرفتیم. شاگردان کلودیو رانیری بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند. باید اعتراف کنم آنها شایسته پیروزی در این دیدار بودند و به آنچه می خواستند، دست یافتند.

سرمربی منچسترسیتی ادامه داد: برابر تیم بسیار خوبی بازی کردیم اما نتوانستیم انتظارات را بر آورده کنیم و بازی بسیار ضعیفی را به نمایش گذاشیم. باید صادقانه قضاوت کرد. لسترسیتی بسیار بهتر از ما بازی کرد و شایسته کسب سه امتیاز این دیدار حساس هم بود. هرچند مالکیت توپ را در اختیار داشتیم اما این تیم حریف بود که بهتر ظاهر شد و عدالت فوتبالی هم اجرا شد. در خط دفاعی اصلا خوب نبودیم اما تنها مشکل ما هم کارهای دفاعی نبود. از همه نظر بد بودیم و باید این مشکلات را در دیدارهای آینده بر طرف کنیم. در شبی که منچسترسیتی بسیار بد ظاهر شد، این لسترسیتی بود که بازی بی نقص و بسیار خوبی را به نمایش گذاشت.

پیگرینی آخرین فصل حضورش در منچسترسیتی را پشت سر می گذارد و جای خود را در پایان فصل به پپ گواردیولا خواهد داد. سرمربی منچسترسیتی در پایان سخنانش نیز گفت: این شانس را داشتیم که صدرنشینی را از لسترسیتی پس بگیریم. این دیدار به پایان رسید و نتوانستیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم. امیدوارم در دیدار آینده برابر تاتنهام جبران کنیم و از طرف دیگر هم لسترسیتی برابر آرسنال امتیاز از دست بدهد. هنوز تا پایان فصل بازی‌های زیادی باقی مانده و تغییرات در راه است. با این حال باید بگویم به هیچ وجه انتظار نداشتم منچسترسیتی در دیدار برابر لسترسیتی این‌گونه بازنده بازی شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.