تمرین امروز پرسپولیسی‌ها در حالی برگزار شد که سرمربی این تیم تأکید زیادی به حفظ توپ توسط شاگردانش داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از سفر این تیم به اصفهان امروز از ساعت ۱۱ در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی با حضور کلیه بازیکنان و مربیان این تیم و پشت درهای بسته برگزار شد که به همین دلیل هیچ خبرنگار و هواداری نتوانست در تمرین امروز سر‌خ‌پوشان حاضر باشد.

*پیش از شروع تمرین برانکو در جمع شاگردانش صحبت کرد و به آنها از اهمیت بازی با ذوب آهن اشاره داشت. سرمربی پرسپولیس در صحبت‌های خود از بازیکنانش خواست بدون توجه به مسائل جانبی فقط به بازی با ذوب‌آهن فکر کنند.

*بعد از صحبت‌های سرمربی پرسپولیس بازیکنان این تیم زیر نظر مارکو مربی بدنساز پرسپولیس به انجام حرکات کششی و نرمشی پرداختند و بدن‌های خود را گرم کردند.

*پس از تمرینات ابتدایی ۴ دروازه‌بان پرسپولیس زیر نظر ایگور مربی دروازه‌بانان این تیم تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند.

*سرخ‌پوشان در ادامه تمرین به انجام بازی آقاوسط در دو گروه مشغول شدند که در این بخش برانکو تأکید زیادی داشت که بازیکنان حفظ توپ کنند.

*پس از انجام این تمرین بار دیگر بازیکنان پرسپولیس زیر نظر مارکو به تمرینات استقامتی و سرعتی مشغول شدند.

*شوت به دروازه و ضربه به چارچوب بخش دیگری از تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بود که این بخش با جدیت خاصی انجام شد.

*محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس پیگیر سفر سرخ‌پوشان به اصفهان بود.

*ایگور مربی دروازه‌بانان پرسپولیس تمرینات ویژه‌ای با الکساندر لووانف دروازه‌بان ازبکستانی این تیم انجام داد.

*شاگردان برانکو در ادامه به شبیه سازی نوع بازی ذوب‌آهن پرداختند و کارهای تاکتیکی را مرور کردند.

*بعد از تمرین امروز سرخ‌پوشان راهی هتل المپیک خواهند شد و پس از صرف ناهار با اتوبوس راهی اصفهان می‌شوند. بازیکنان پرسپولیس پس از ورود به اصفهان در هتل عباسی این شهر مستقر شده و فردا از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف ذوب آهن خواهند رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.