هافبک تیم فوتبال چلسی عنوان کرد که در اخراج آقای خاص از سمت سرمربیگری این تیم به نوعی مقصر بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادن اِزار که فصل گذشته یکی از ارکان اصلی قهرمانی آبی‌پوشان لندنی در لیگ برتر بود، در گفت‌و‌گو با روزنامه «گاردین» گفت: پس از اخراج مورینیو به او پیامکی فرستادم و گفتم از اینکه او از چلسی رفت متأسفم و واقعاً هم متأسف شده بودم. ما فصل گذشته از موفقیت‌هایی که با هم کسب کردیم لذت بردیم، ولی این فصل اوضاع آن‌طور که می‌خواستیم پیش نرفت.

این هافبک بلژیکی که فصل قبل به خاطر عملکرد خوبش به انتخاب اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای به عنوان بهترین بازیکن سال انگلیس انتخاب شد و همچنین به انتخاب انجمن فوتبال‌نویسان انگلیس عنوان بهترین بازیکن فصل ۱۵-۲۰۱۴ لیگ برتر را به خود اختصاص داد، افزود: خودم را کمی مقصر می‌دانم، چون من بهترین بازیکن فصل گذشته بودم. من یکی از بازیکنان کلیدی تیم بودم و این فصل عملکرد سطح پایین‌تری را ارائه داده‌ام.

وی افزود: من این فصل در همان سطح سال قبل نبوده‌ام. به همین خاطر آن پیامک را به ژوزه فرستادم و در پاسخ مورینیو برایم بهترین آرزوها را در آینده کرد. برای مدافع عنوان قهرمان واقعاً نمی‌شود توضیح و دلیلی آورد که چرا این فصل به این وضع دچار شده است. البته اوضاع‌مان اخیراً بهتر شده است، ولی ما هنوز به پیروزهایی که به آنها عادت داشتیم، نرسیده‌ایم. کسی در چلسی نمی‌تواند دلیل روشنی برای اتفاقاتی که این فصل برای تیم افتاد، بیاورد.

ادن اِزار که اخیراً به ناکامی خود در گلزنی در بازی آبی‌پوشان لندنی مقابل میلتون کینس دونز پایان داد، در این باره اظهار داشت: اینکه به هر طریق ممکن گلزنی کنم، هیچ وقت برایم عقده نشده است. همیشه پیش خودم گفته‌ام که من یک گلزن بزرگ نیستم، من یک بازیکن کارگر هستم، ولی قرار نیست از گلزنی فرار کنم و گلی که به میلتون کینس دونز زدم کمی تسکین‌بخش بود.

هافبک پیشین لیل تأکید کرد: فکر نمی‌کنم به لحاظ روحی اُفت کرده باشم، ولی در چنین شرایطی خود به خود به این ذهنیت که به لحاظ روحی اُفت کرده‌اید، دچار می‌شوید. در گذشته همه چیز به خوبی پیش رفته، ولی این فصل اوضاع بر وفق مرادمان نبوده است. در این شرایط هم باید با خود گفت که به هر حال فوتبال اینچنین است.

بازیکن ۲۵ ساله تیم ملی بلژیک در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: به هر حال باید از کارهایی که هنوز می‌توانید بکنید، لذت ببرید، چون اوضاع تغییر خواهد کرد و لبخند من هم چه در شرایط خوب و چه در شرایط بد همیشه روی صورتم ماندگار است. من انسانی هستم که حتی به خودم هم می‌خندم.

اِزار همچنین در تمجید از هم‌تیمی پیشین خود که در حال حاضر در مونترال ایمپکت کانادا از لیگ MLS عضویت دارد، گفت: دروگبا همیشه از من حمایت کرده و او را به مانند برادر بزرگترم دیده‌ام. دیدیه همیشه پشت من بوده و چه با پیامک و چه با تماس تلفنی به من کمک کرده تا روحیه‌ام بالا برود. البته هیچ‌وقت نسبت به خودم تردید نداشته‌ام.

او در بخش پایانی صحبت‌هایش عنوان کرد: من همانند جان تری، فرانک لمپارد و یا دیدیه دروگبا سخنران خوبی در رختکن نبوده‌ام، ولی همواره سعی کرده‌ام با روش خاص خودم در زمین یعنی طلب توپ و سعی در رقم زدن تفاوت‌‎ها به تیمم کمک کنم. روزی که به صددرصد آمادگی‌ام برسم، متقاعد می‌شوم که چلسی هم بهتر کار خواهد کرد. به هر حال این به خودم بستگی دارد که دوباره به آن سطح برسم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.