در لحظه‌ای از تمرین امروز پرسپولیس شوت محکم مربی این تیم نزدیک بود باعث مصدومیت مربی دیگر سرخ‌پوشان شود!

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه امروز در ورزشگاه درفشی‌فر با حضور کلیه بازیکنان و مربیان این تیم برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید:

*بر خلاف روزهای گذشته بازیکنان پرسپولیس به سالن بدنسازی نرفتند و از همان ابتدای تمرین با توپ بدن‌های خود را گرم کردند.

*سرخ‌پوشان به گروه‌های دو نفره تقسیم شده و پاسکاری‌های کوتاه و سریع انجام می‌دادند.

*سپس سرخ‌پوشان به سه گروه تقسیم شده و به بازی آقاوسط مشغول شدند.

*سوشا مکانی دروازه‌بان پرسپولیس که تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین رسمی منع شده امروز تمرینات خود را همراه با سه دروازه‌بان دیگر پرسپولیس انجام داد.

*در ادامه تمرین امروز برانکو تمرین متنوع و مفرحی برای شاگردانش در نظر داشت. در این تمرین بازیکنان در سه گروه به صورت مجزا باید کار با توپ انجام می‌دادند به این صورت که دست همدیگر را گرفته و حرکت می‌کردند که در این حرکت باید توپ را با پا کنترل کرده و اجازه نمی‌دادند توپ به زمین بیفتد. این بخش از تمرین با شادابی خاصی برگزار شد.

*دیگر بخشی که برانکو برای بازیکنانش در نظر داشت سانتر از جناحین بود. در این قسمت برانکو تأکیدات زیادی به انجام صحیح این بخش از تمرین داشت و به بازیکنان تیمش گوشزد می‌کرد که به گونه‌ای توپ‌ها را ارسال کند که توپ روی تیر دوم بیفتد. در این بخش برانکو بارها نکات مدنظرش را به بازیکنان گفت.

*در بخشی از تمرین کریم باقری مربی تیم پرسپولیس شوت محکمی به سمت دروازه زد که توپ به مارکو مربی بدنساز پرسپولیس برخورد کرد اما عکس‌العمل به موقع این مربی کروات باعث شد تا آسیبی به او نرسد.

*حدود ۳۰ هوادار امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشتند.

*ناهار بازیکنان پرسپولیس امروز هم به محل تمرین آورده شد تا بعد از تمرین ناهار خود را صرف کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس روز یکشنبه و از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب‌آهن خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.