نیمار به همراه پدرش در دادگاه عالی حاضر شد و قاضی دلا ماتا با توجه به اظهارات پدر برای تبرئه کامل پسر چند روز وقت خواسته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، نیمار به همراه مدیر برنامه و پدرش صبح امروز در دادگاه حاضر شد، نیروهای امنیتی این دو متهم را با اسکورتی عجیب و بسیار سخت به دادگاه منتقل کردند و همین موضوع باعث عصبانی شدن نیمار شد. پدر نیمار بارها برای صحبت کردن با خبرنگاران اقدام کرد اما مصاحبه با خبرنگاران باید طبق قوانین حاکم بر اماکن قضایی اروپایی باشد و همین موضوع واکنش پلیس و هشدار به پدر نیمار را در پی داشت.

پدر نیمار در دادگاه خود تمامی اتهامات وارد شده بر نیمار را گردن گرفته و گفته است به شرط تبرئه شدن پسرش، برای دفاع از خود درباره همه اتهامات حاضر است اما اگر بیش از این باعث نگرانی و دلخوری فرزندم شوند به برزیل بر می گردم و از پسر می‌خواهم حالا که نه حمایت باشگاهش را می‌بیند و نه عدالت دادگاه را لااقل به کشورش برگردد و به فوتبال کشورش خدمت کند.

نیمار البته ویترین حرفه‌ای توصیه شده توسط مدیر برنامه‌های خود را رعایت کرد و حتی لباس و عینکش در این شرایط به سوژه خبری تبدیل شد اما در هر حال همه خبرنگاران به خوبی می‌دانند که او عصبانی و خسته است و دیگر طاقت تحمل این دادگاه‌های رسمی را ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.