سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید به دلیل احترام به مراجع قضایی از سوشا مکانی استفاده نمی‌کند اما او بازیکن این باشگاه است.

به گزارش ایسنا، علی‌اکبر طاهری سرپرست پرسپولیس با حضور در مراسم ترحیم همایون بهزادی اظهار کرد: ابتدا باید به خانواده فوتبال و بخصوص پرسپولیسی‌های عزیز تسلیت عرض کنم و برای خانواده آن عزیز نیز آرزوی صبر دارم.

او درباره جلسه هیات مدیره گفت: جلسه عادی بود و کارها را پیگیری کردیم.

سرپرست پرسپولیس درباره وضعیت سوشا مکانی گفت: ما به مراجع قضایی احترام می‌گذاریم و تا زمانی که حکم او صادر نشود، او در تمرین‌ها شرکت نمی‌کند. به پاسداشت خدماتی که مراجع قضایی ارائه می‌دهند، باید با آنها تعامل داشته باشیم و باید این را بگویم که سوشا بازیکن ماست و فقط به خاطر احترام به مراجع قضایی در تمرین‌ها شرکت می‌کنیم.

طاهری درباره گزارش کمیسیون اصل ۹۰ مبنی بر وجود فساد در فوتبال گفت: این گزارش ارائه شده و هنوز چیزی به اثبات نرسیده است. در مجمع عمومی موارد قانونی بیان شد و می‌بینم که به دلیل اخلال در مجمع متهم شده‌ایم. باید بحث‌های قانونی انجام شود و این طور نیست که به طور کاملا سطحی از کنار آن بگذریم. اگر از فوتبال صیانت نشود این ورزش زیبایی‌های خود را از دست می‌دهد. بار اخلاقی فوتبال نباید از دست برود. فساد اگر وجود داشته باشد در جای جای فوتبال است و مربوط به جای خاصی نیست. فساد در فوتبال می‌تواند در داوری، جابه‌جایی بازیکنان و غیره باشد.

سرپرست پرسپولیس درباره مالیات افشین قطبی گفت: این مطلب مربوط به گذشته است. در همان زمان با وکیل او جلساتی را در باشگاه برگزار کردیم و به نتیجه رسیدیم.

او درباره مستند ۵۰ سالگی پرسپولیس نیز اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس یک برند است و هرگاه نامی از این تیم برده شود باید حقش را پرداخت کنند. باید تعامل وجود داشته باشد. برای مثال وقتی نام برندی را روی لباس‌مان تبلیغ می‌کنیم پول بهره‌برداری را هم می‌گیریم.

طاهری درباره اسپانسرینگ این باشگاه گفت: همراه اول اسپانسر ما نیست بلکه ما با او قرارداد همکاری داریم. این فاز اول همکاری ما بود و پس از آن در قالب اپلیکیشن‌ها و شبکه‌های مجازی فاز دوم بهره‌برداری از نام پرسپولیس را شروع می‌کنیم.

او در پایان درباره مانوئل ژوزه گفت: او وکیل ندارد و به طور کاملا شخصی در فیفا شکایت کرده است. از فیفا خواسته‌ایم شرح حکم را برای ما بفرستد تا بر اساس آن لایحه‌ای را تنظیم کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.