کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

اعضای هیات مدیره و کادر فنی تیم فوتبال استقلال جلسه‌ای را پیش از تمرین امروز برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مقداد نجف‌نژاد امروز به همراه عباس کردنوری در محل تمرین فوتبال استقلال حضور پیدا کرده و جلسه‌ای را با اعضای کادر فنی این تیم برگزار کرد.

در این جلسه بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال حضور نداشت و تنها چند نفر به نمایندگی از کل هیأت مدیره پیرامون وضعیت ابی‌پوشان در نیم فصل دوم و راه‌کارهای موفقیت این تیم با یکدیگر صحبت کردند.

به گزارش فارس، پرویز مظلومی طی روزهای گذشته از وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال ناراحت بود و در سکوت خبری کامل این ناراحتی را به گوش اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال رساند که همین موضوع باعث شد تا آنها در محل تمرین این تیم حاضر شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.