کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

در صورت به توافق رسیدن لوبانف با مدیران باشگاه پرسپولیس به احتمال فراوان این دروازه‌بان ازبکستانی در تمرین سرخپوشان حاضر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، الکساندر لوبانف دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پاختاکور که بامداد امروز به تهران آمده امروز تست پزشکی داد و در صورتی که با مسئولان باشگاه پرسپولیس بر سر کلیه موارد به توافق برسد قراردادش را با این تیم ثبت خواهد کرد.

در صورت رخ دادن این اتفاق به احتمال فراوان لوبانوف در تمرین عصر پرسپولیس که در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود حاضر خواهد شد که البته این تمرین پشت درهای بسته انجام می‌شود و خبرنگاران و هواداران نمی‌توانند در این تمرین شرکت کنند.

لوبانف دروازه‌بان تیم پاختاکور بود که فصل گذشته مقابل نفت تهران در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده بود و اخیرا هم به عنوان دروازه‌بان تیم ملی ازبکستان انتخاب شده است.

این دروازه‌بان روس_ ازبک است اما پاسپورت او ازبکستانی است و سهمیه آسیایی به حساب می‌آید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.