سرمربی چلسی پس از تساوی مهیج تیمش مقابل اورتون، شجاعت، سختکوشی و روحیه بازیکنانش را ستود و از گل آفساید تری حرف زد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گاس هیدینک، سرمربی موقت تیم چلسی پس از تساوی ۳ بر ۳ دیرهنگام تیمش مقابل اورتون میهمان، روحیه جنگندگی بازیکنان تیمش را ستود.

 مرد هلندی درباره بازی گفت: از سطح اشتیاق، روحیه و حرفه‌ای‌گری بازیکنانم بسیار راضی و خوشحال هستم.نیمه‌اول، تاکتیکی و بسیار متعادل بود اما به یکباره در ۴۵ دقیقه دوم، رقابت سرعت گرفت.مقابل تیم مدرن و سرسخت اورتون ۲ گل خوردیم اما بازگشتیم و رقابت را به تساوی کشاندیم. حتی وقتی ۳ بر ۲ عقب افتادیم هم به سختی شکست را با تساوی عوض کردیم.بابت گل‌های دریافت شده ناراحتم اما از اینکه تیمم سطح بالایی از اشتیاق،آموخته‌های تاکتیکی و روحیه را به نمایش گذاشت، خوشحال هستم؛ بخصوص از فرار از باخت در آخرین دقیقه! اورتون لایق کسب یک امتیاز بود.

 هیدینک درباره مصدومیتی که کاستا را به بیمارستان کشاند، گفت: او درد زیادی را تحمل می‌کرد. از نتیجه آزمایش‌ها در بیمارستان اطلاعی نداریم اما امیدوارم خطر خاصی او را تهدید نکند و خیلی زود به میادین برگردد.

او به آفساید بودن گل تری اعتراف کرد: گاهی اوقات اتفاقات به نفع شما رقم می‌خورد. چرا نباید از آن استفاده کنید؟ وقتی اسکار به توپ رسید، تری در آفساید بود اما گل زیبایی به ثمر رساند.حریف بعد از گل سوم، یک دقیقه شادی کرد و ما به داور گفتیم که باید یک دقیقه بیشتر وقت تلف شده منظور کند که خوشبختانه این اتفاق رخ داد و ما در همان زمان گل زدیم.به طور کلی قصد داشتیم بر جریان بازی احاطه داشته باشیم اما این هدف مقابل تیم باهوشی به نام اورتون عملی نشد. آن‌ها کار را بر ما سخت کردند. بعد از برتری ۲ بر صفر منتظر نوع واکنش بازیکنان تیم بودم .باید بگویم امیدوارم در ادامه فصل هم همیشه همین‌گونه نسبت به عقب افتادن در جریان بازی و شرایط منفی واکنش نشان دهیم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.