سرمربی پرسپولیس گفت: «کفشگری را از باشگاه بیرون نمی کنیم ولی اگر بخواهد برود، جلویش را نمی گیریم.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری خود درباره جدایی پانادیچ گفت: «پانادیچ به خاطر عمل جراحی پدرش مجبورش شد به کرواسی برگردد. وقتی به او پیشنهاد دادند از من پرسید چه کنم که گفتم اگر قرار است در کشور خودش باشد، بهتر است که بیکار نباشد. من هم تصمیم گرفتم تا آخر فصل جانشینی برای او نیاورم. نه کمک کروات خواهم داشت نه ایرانی.»

برانکو درباره حضور هومن افاضلی در کادر فنی پرسپولیس گفت: «هومن یک فرد با دانش فوتبالی است. او فوتبال را خوب می فهمد. با افاضلی دوستی چند ساله دارم. فعلا چیزی مشخص نیست. او سال ۲۰۰۶ در کادر فنی تیم ملی بود.»

سرمربی پرسپولیس درباره نرفتن احمد نوراللهی با تیم ملی امید گفت: «نمی دانم او چرا دعوت نشد. نوراللهی از ابتدای فصل مشکلات بدنی زیادی داشت. عمل کتف انجام داد و مچ پایش هم آسیب دید. به همین دلیل زیاد بازی نکرد. در بازی با استقلال خوزستان هم سوال بزرگی بود که او را بدهیم یا نه چون فقط در آخرین تمرین تیم حضور داشت. نمی دانم چرا خاکپور او را خط زده. متاسف هستم چون همه ما دوست داشتیم او بازی کند و بعد از مدت ها تیم امید به المپیک برود.»

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا جدایی ایمان صادقی با هماهنگی او انجام شده گفت: «بارها گفته بودم که اعتقاد و اعتماد به بازیکنان دارم و در نیم فصل بازیکن جدید نمی خواهم مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد. او به باشگاه جاه طلبی رفت که به لیگ برتر برسد. نخواستیم جلوی او را بگیریم. همه این مسائل با هماهنگی من است. کفشگری هم دوست دارد بازی کند و فیکس باشد. ولی طبیعی است در پرسپولیس کسی نمی تواند تضمین کند که فیکس باشد. کفشگری را از باشگاه بیرون نمی کنیم. اما اگر دوست دارد برود کسی جلویش را نمی گیرد.»

برانکو درباره وضعیت سوشا گفت: «سوشا دروازه بان ما است. وضعیت بدی برای باشگاه به وجود آمده. ما تاثیرگذار نیستیم و ارگان های ذیربط باید کار قانونی خود را پیش ببرند. من و باشگاه از سوشا حمایت می کنیم. وقتی شفاف سازی شود آن زمان راحت تر تصمیم می گیریم. ما دنبال یک گلر خوب هستیم. دروازه بان های خوب ایرانی همه قرارداد دارند و سخت است که دروازه بان پیدا کنیم.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.