مربی سابق تیم نفت درباره احتمال جذب علیرضا بیرانوند توسط پرسپولیس می‌گوید باید طرفین به تفاهم برد - برد برسند.

ناصر فریادشیران در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا درباره شرایط فعلی تیم نفت تهران اظهار کرد: تیم نفت تهران چه بعد از انقلاب و چه قبل از انقلاب و مخصوصا در طی ۷ سال گذشته توانسته بازیکنان خوبی را به رده‌های بالاتر از جمله رده ملی معرفی کند از جمله این بازیکن‌ها، علیرضا بیرانوند، یعقوب کریمی، ایمان موسوی، علیرضا عزتی، میثم آق‌بابایی، سجاد بیرانوند، مرتضی عزیزمحمدی، علی محسن‌زاده، احمد پورعلی، امید عالیشاه، امیرحسین بیات، میثم جودکی، مسعود حسن‌زاده، امیر ارسلان، مطهری، آرش رضاوند، علیاری، سعید قمی و خیلی از افراد دیگر را می‌توانم نام ببرم. اکثر این‌ها تیم ملی امید و تیم ملی بزرگسالان هستند.

او افزود: بیرانوند فراتر از فوتبال ایران و‌ آسیاست و می‌تواند به راحتی در تیم‌های مطرح دنیا بازی کند البته به شرطی که که مشاوره‌های خوبی بگیرد.

مربی سابق تیم نفت ادامه داد: بیرانوند خیلی تلاش کرده و سختی کشیده تا به علیرضا بیرانوند امروز تبدیل شده است. متاسفانه شرایط باشگاه نفت در حال حاضر طوری شده که هر بازیکنی که به این باشگاه می‌آید با ناراحتی قصد رفتن می‌کند.

فریاد شیران اضافه کرد: ۸۰-۷۰ درصد باشگاه‌های لیگ برتری دچار مشکل هستند ولی هیچ گاه این طور نبوده که بازیکنان و سرمربی علنا این موضوعات را مطرح کنند و این به علت ضعف در مدیریت است.

وی تاکید کرد: بیرانوند در حال حاضر روی بورس است. البته باشگاه‌ها بی‌اخلاقی می‌کنند و بدون اینکه با باشگاه وارد مذاکره شوند سراغ بازیکن می‌روند و من مطمئن هستم واسطه‌ها نقش اساسی دارند. پرسپولیس هم در حال حاضر به دنبال بیرانوند است. من به جرات می‌گویم که این بازیکن ۵ میلیارد ارزش فنی دارد. باید دو باشگاه با هم مذاکره کنند و به نتایج برد – برد برسند.

او ادامه داد: من با علیرضا بیرانوند صحبت کردم و می‌دانم او مشکل مالی دارد و باید چکش پاس شود. من خاطرم است او این پولی که گرفت را به پدرش داد. این بازیکن واقعا زحمت کشیده است و الکی بیرانوند نشده است. دلال‌ها و واسطه‌ها مرتب با او در تماس هستند و نمی‌گذارند او تمرکز کند.

فریادشیران گفت: به نظر من درباره ماندن یا نماندن علیرضا بیرانوند در تیم نفت و شرایط مالی آن باید شخص مدیریت باشگاه و بیرانوند تصمیم بگیرند و حتما هم تصمیم خوبی در این مورد خواهند گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.