مدافع چپ تیم ملی فوتبال امید ایران می‌گوید تمام تیم‌های حاضر در مرحله نهایی انتخابی المپیک برای صعود آمده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، وحید حیدریه در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال امید ایران به مرحله نهایی انتخابی المپیک در قطر درباره شرایط تیم و مراسمی که برگزار می‌شود، اظهار کرد: خدا را شکر شرایط‌مان خیلی خوب است و باید ممنون باشیم از کسانی که این مراسم را برگزار کرده‌اند. ما تنها با صعود به المپیک می‌توانیم زحمات همه را جبران کنیم و امیدوارم دل مردم ایران را شاد کنیم.

مدافع چپ تیم ملی فوتبال امید ایران در پاسخ به این سوال که صعود به المپیک تا چه حد در دسترس است، گفت: این چیزی است که همه ما به دنبال آن هستیم. کادرفنی و بازیکنان دنبال این هستیم که به المپیک صعود کنیم و تیم‌هایی هم که وارد این تورنمنت می‌شوند دنبال این مهم هستند. هیچ تیمی نمی‌خواهد در این تورنمنت بازیچه تیم‌های دیگر شوند و همه برای حضور در برزیل تلاش می‌کنند، کارمان سخت است اما دور از دسترس نیست. توکلمان به خداست، از تمام توانمان برای صعود به المپیک مایه می‌گذاریم.

حیدریه ادامه داد: از بازی اول باید حریفمانمان را جدی بگیریم. همه تیم‌ها خوب بودند که تا این مرحله صعود کردند. بازی با سوریه سخت است و امیدوارم تا بازی آخر که بازی فینال است با قدرت به میدان برویم. هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم.

مدافع چپ تیم ملی فوتبال امید ایران درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس و اینکه مصدومیت در اردوی تیم ملی مانع درخشش او در باشگاهش شد، گفت: خوشبختانه وضعیت‌مان خوب است. توانستیم بازی با استقلال خوزستان را هم با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شویم. امیدوارم روز به روز شرایطمان خوب شود و مصدومیت من ربطی به تیم ملی ندارد و من بعد از بازی با سپاهان مصدوم شدم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.