وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که تیم ملی فوتبال امید بتواند به المپیک ۲۰۱۶ ریو صعود کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود گودرزی در مراسم بدرقه تیم فوتبال امید ایران اظهار کرد: آنگونه که بعضا در مورد کمبودها تبلیغ می‌شود، باور ندارم، چرا که عدد قابل توجهی توسط ریاست فدراسیون لحاظ و هزینه شده است و کمک‌ها نیز در سایر بخش‌ها از جمله وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در حد توانایی مدنظر قرار گفته است. علاوه بر این بخش خصوصی، اسپانسر و خادمانی که راغب به موفقیت جوانان این مرز و بوم هستند، کمک‌هایی را انجام داده‌اند. در این بین تلاش‌های مربیان و سرپرستان نیز جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا این لحظه نتایجی که به دست آمده مطلوب بوده است و امیدوارم توفیقات بعدی نیز به دست آید و تیم امید را در المپیک ببینیم. باخت جزوی از ورزش است، همانطور که انسجام و نشاط اجتماعی شرایطی را در جامعه ایجاد می‌کند، شکست نیز مشکلاتی را در پی دارد. بسیار خشنود هستیم که جوانان خود را در این مرحله می‌بینیم و مردم قدردان آنها هستند و در قلب‌شان از آنها تقدیر خواهند کرد اما امیدواریم در مرحله بالاتر نیز آنها را ببینیم. ما نیز به عنوان پشتوانه هستیم تا تیم نتایج لازم را کسب کند و امیدواریم این بار جوانان تیم امید بتوانند رکورد عدم حضور در المپیک را بشکنند و جزو نفرات برتر باشند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: قطعا توانمندی‌های فوتبال ما بسیار بیشتر از این است و باید مجموعه‌ای جمع شوند و با حمایت‌های لازم بتوانیم از نظر فنی و روانی نیز خود را ارتقا بخشیم. قطعا اگر تیم تلاشش را انجام دهد اگر نتیجه هم نگیریم از آنها گله‌ای نداریم.

گودرزی با بیان اینکه به لحاظ شرایطی که در آن قرار داشتیم، شاید نتوانستیم آنگونه که باید به وضعیت تیم‌های ملی به ویژه تیم ملی امید برسیم، اظهار کرد: البته تلاش‌های وسیعی از جانب کلیه مسوولان و عواملی که در فدراسیون فوتبال حضور دارند انجام شده است امیدوارم این نتایج به دست آمده درخور توجه باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.