سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت که مصدومیت هافبک جوان این تیم برطرف شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمود خوردبین در حاشیه مراسم بدرقه تیم فوتبال امید در خصوص خط خوردن احمد نوراللهی از این تیم اظهار داشت: مصدومیت نوراللهی در اردوی کیش رخ داد و بعد از آن هم این بازیکن بهبود پیدا کرد و در دو بازی اخیر تیم از بهترین‌های پرسپولیس بوده است. البته انتخاب نفرات تیم امید بر عهده سرمربی تیم امید است و ما به سلیقه وی احترام می‌گذاریم.

وی در ادامه با اشاره به خط خوردن نوراللهی از تیم امید و حضور او در بازی روز گذشته مقابل استقلال خوزستان گفت: نه ما و نه نوراللهی دروغ نمی‌گوییم. او مصدوم بود اما به دیدار مقابل استقلال خوزستان رسید. الان نمی‌دانم مشکل چیست که به تیم امید دعوت نشده است. باید با مسئولان تیم امید صحبت کنم تا این مشکل برطرف شود.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره شرایط این تیم یادآور شد: روز گذشته (پنجشنبه) موفق شدیم تیم صدرنشین لیگ را شکست دهیم و به سمت قهرمانی حرکت می‌کنیم. مشکلات مالی باشگاه هم به زودی برطرف خواهد شد و این هفته بخشی از قرارداد‌های بازیکنان را به آنها پرداخت خواهیم کرد.

خوردبین در خصوص برنامه‌های این تیم برای نیم فصل گفت: برانکو ۱۹ دی‌ به ایران برمی‌گردد و قرار است اردوی ۱۱ روزه‌ای در دوبی داشته باشیم. ضمن اینکه بازیکن خاصی هم برای نیم فصل مدنظرمان نیست.

وی در پایان عنوان کرد: من اخبار تیم امید را پیگیری می‌کنم. تیم امید تیم خوبی است و امیدوارم در راه صعود به المپیک موفق باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.