کاپیتان پیشین رئال مادرید به ستایش از سرمربی این تیم پرداخت و تاکید کرد که باید به این مربی بزرگ اعتماد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی EFE، رئال مادرید در فصل جاری رقابت های لیگا نتوانسته که با هدایت رافائل بنیتس نتایج خوبی به دست آورد. این تیم از جام حذفی اسپانیا کنار گذاشته شد، در رقابت های لیگا خوب ظاهر نشده و خبرهای زیادی درباره اختلاف سرمربی تیم با بازیکنان به گوش می رسد و همه اینها باعث شده تا هواداران این تیم اسپانیایی از حضور رافائل بنیتس روی نیمکت خود خوشحال نباشند و خواستار اخراج این مربی باتجربه باشند.

رائول گونزالس که اسطور باشگاه رئال مادرید به شمار می آید از هواداران این تیم خواست که صبور باشند و درباره بنیتس زود قضاوت نکنند. او گفت: بنیتس مربی بزرگی است و کارنامه درخشانی دارد. نباید عجله کرد و خیلی زود درباره این مربی تصمیم گرفت. براین باورم که باید تا پایان فصل به او فرصت داد.

او ادامه داد: اطمینان دارم که رئیس باشگاه بهترین تصمیم را خواهد گرفت. رئال مادرید بازیکنان بزرگ زیادی در ترکیب خود دارد. طبیعی است که گاهی اوقات تیم دچار بحران می شود و نمی تواند خوب نتیجه گیرد اما به زودی این شرایط بهتر می شود و باید تا پایان فصل به بنیتس فرصت داد و بعد از آن عملکرد او را ارزیابی کرد.

رائول درباره زیدان هم گفت: به عنوان یک طرفدار رئال مادرید امیدوارم که همه چیز خوب شود و رافائل بنیتس هم در رئال بماند. اگر قرار است که تغییری انجام شود و براین باورم که زیدان گزینه خوبی است. او مدتها است که مربیگری را آغاز کرده و می تواند هدایت تیم نخست رئال را برعهده گیرد.

کاپیتان سابق رئال مادرید در ادامه سخنان خود به ستایش از بارسلونا پرداخت و گفت: بارسلونا تیم بسیار خوبی دارد و در این چند سال اخیر موفقیت های درخشانی به دست آورده است. قهرمانی آنه در جام جهانی باشگاهی اتفاقی نیکو برای فوتبال اسپانیا بود. آنها ثابت کرده اند که تیم خوبی هستند و می توانند در هر رقابتی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی باشند.

رائول در پایان سخنان خود درباره باشگاه اتلتیکو مادرید هم صحبت کرد و گفت: اتلتیکو مادرید با دیگو سیمئونه بسیار خوب کار کرده و تحول زیادی در این تیم به وجود آمده است. این تیم حتی شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هم دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.