کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی پرتغالی چلسی معتقد است که برخی از بازیکنان تیمش کم‌کاری می‌کنند و باید تجدیدنظری در زندگی فوتبالی خود داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو پس از شکست ۲ بر یک تیمش در خانه لسترسیتی در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس بود که رویکرد بازیکنان خود را زیر سؤال برد و آنها را به خصوص اِدن اِزار، هافبک بلژیکی‌اش را مقصر این شکست جلوه داد. مورینیو که از نحوه عملکرد شاگردانش بسیار ناراضی بود و تیم خود را در فاصله یک امتیازی منطقه سقوط جدول می‌بیند، گفت شک دارد آبی‌پوشان بتوانند بازتابی واقعی از توانایی‌های‌شان به نمایش بگذارند. او همچنین عنوان کرد، احساس می‌کند که در کارش به او خیانت شده است.

این روزها شایعات مختلفی در خصوص آینده حرفه‌ای آقای خاص در چلسی مطرح است و رسانه‌های انگلیسی عنوان کرده‌اند که قرار بوده شب گذشته (چهارشنبه) رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی و اعضای هیئت مدیره این باشگاه در جلسه‌ای با یکدیگر برای تصمیم‌گیری در خصوص ابقا یا اخراج سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندنی به جمع‌بندی برسند که ظاهراً موضع آنها در مقطع زمانی فعلی حمایت از سرمربی پرتغالی آبی پوشان لندن بوده است.

ژوزه مورینیو در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «چلسی تی‌وی» در انتقادی مجدد از برخی بازیکنان چلسی گفت: برخی از بازیکنان نیاز به این دارند که در زندگی‌شان در چلسی، زندگی فوتبالی‌شان و زندگی حرفه‌ای خود تجدیدنظر کنند. چلسی باشگاه بزرگی است، فوتبال هم فراتر از یک حرفه است و یک شور. به اعتقاد من بازیکنان باید در هر بازی در زمین شوری باورنکردنی داشته باشند.

آقای خاص که فصل گذشته آبی‌پوشان لندنی را با قدرت به قهرمانی لیگ برتر انگلیس رساند، در تکمیل صحبت‌هایش عنوان کرد: میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان دوست دارند که روزی یک فوتبالیست حرفه‌ای شوند، ولی همه آنها نمی‌توانند به رؤیای خود جامه عمل بپوشانند؟ بازیکنان نباید وقت خود را بیهوده در زمین به هدر بدهند، بازیکنان باید از دقیقه به دقیقه حضورشان در میدان لذت ببرند و تمام توان خود را به کار بگیرند.

سرمربی پرتغالی چلسی در پایان خاطرنشان کرد: بله، من از برخی بازیکنانم ناامید شده‌ام و احساس می‌کنم آن عده‌ای از بازیکنان که در هر بازی تمام توان خود را به نمایش می‌گذارند، شایسته شکست نیستند.

چلسی در فصل جاری اوضاع و احوال چندان مناسبی ندارد و در ۱۶ بازی لیگ برتری ۹ شکست را متحمل شده است. آبی‌پوشان لندن در حال حاضر با ۱۵ امتیاز در رده شانزدهم جدول ۲۰ تیمی این رقابت‌ها هستند.

نشریه «تلگراف» انگلیس خبر داده، دلیل اینکه سران باشگاه چلسی اقدام به اخراج ژوزه مورینیو نمی‌کنند، این است که در حال حاضر گزینه مناسبی برای جانشینی او در دسترس ندارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.