بایرن مونیخ با پیروزی یک بر صفر برابر دارمشتات، به مرحله بعد رقابت‌های جام حذفی آلمان صعود کرد.

به گزارش ایسنا، از مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های دی‌اف‌بی پوکال، دو تیم بایرن مونیخ و دارمشتات به مصاف هم رفتند.

شاگردان پپ گواردیولا در حالی که انتظار می‌رفت با نتیجه پرگل به برتری برسند، با تک‌گل زیبای آلونسو از سد حریف خود گذشتند.

بازی مطابق انتظار با مالکیت توپ و میدان توسط بایرن مونیخ آغاز شد و این تیم چند موقعیت گلزنی را توسط کومان، پدیده جوان خود از دست داد.

دارمشتات بازی دفاعی مطلق را در دستور کار قرار داده بود و تنها موقعیتی که در اواسط نیمه اول برایش به وجود آمد، ضربه لواندوفسکی بود که از کنار دروازه به بیرون رفت.

در نهایت بایرن در دقیقه ۴۰ به گل رسید. ژابی آلونسو با شوت زیبا و مهارنشدنی خود توانست گلزنی کند و تیمش را پیش بیندازد. چند دقیقه بعد، بازی می‌توانست به نوعی خیلی زود سرنوشت خود را بشناسد. ضربه سر لواندوفسکی به دیرک عمودی دروازه برخورد کرد تا این مهاجم لهستانی نتواند در نیمه اول، خیال مونیخی‌ها را از پیروزی راحت کند و به این ترتیب نیمه نخست با برتری یک بر صفر بایرن به پایان برسد.

در نیمه دوم، دارمشتات بایرن را تحت فشار گذاشت ولی نتوانست موقعیت گل ایجاد کند. در ادامه، فیلیپ لام پیش‌تاخته می‌توانست با ضربه سر روی ارسال توماس مولر در نقش گلزن ظاهر شود که موفق نبود تا این دیدار با برتری یک بر صفر بایرن به پایان برسد و تیم میزبان با تک‌گل آلونسو به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کند.

حریف بایرن چهارشنبه‌شب در قرعه‌کشی مشخص خواهد شد.

در دیگر دیدارها، بایر لورکوزن با نتیجه ۳ بر یک اونترهاخینگ را شکست داد و وردربرمن نیز در دیداری پرگل و جذاب با نتیجه ۴ بر ۳ گلادباخ را از جام حذفی، حذف کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.