کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرار نیست در هر بازی توپ‌های ما گل نشود و مطمئناً در بازی با گسترش فولاد راحت فرصت از دست نمی‌دهیم.

رضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم پرسپولیس پیش از دیدار روز دوشنبه مقابل گسترش فولاد گفت: خدا را شکر که وضعیت خوبی داریم و یک اردوی خوب در کیش را پشت سر گذاشتیم،‌ البته ملی‌پوشان امید هم به ما اضافه شدند و تمرینات خوبی را برای این بازی انجام دادیم هرچند که دو بازیکن محروم برای این بازی داریم.

وی در مورد اینکه چرا پرسپولیس امسال این همه محروم داشته اظهار داشت: متاسفانه امسال محروم و مصدوم زیاد داشتیم و کم پیش آمده که در یک بازی تیم کامل داشته باشیم اما به هر حال سایر بازیکنان با انگیزه زیادی حضور دارند و دیدید که در بازی با نفت میلاد کمندانی که عملکرد خوبی داشت و قطعا بقیه بازیکنان هم با آمادگی کامل و شرایط روحی مناسب برای این بازی آماده می‌شوند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درمورد مصدومیتش که دو روز پیش در تمرین پیش آمد افزود: در سرمای شدید تهران ضربه‌ای به پایم برخورد کرد و از زانو مصدوم شدم اما خوشبختانه مشکلم جدی نیست و می‌توانم در بازی با گسترش فولاد بازی کنم فقط برای این بازی مهدی طارمی و علی علیپور را همراه نداریم.

نورمحمدی درباره گسترش فولاد که در لیگ گذشته موفق شد پرسپولیس را شکست دهد افزود: ما کاری به بازی‌های سال گذشته و مسائل دیگر نداریم. هر چه بوده تمام شده و ما الان می‌دانیم که با یک تیم جوان که مربی کاربلدی هم دارد بازی داریم و شرایط تمرینی ما این روزها برای این بازی است و می‌ خواهیم در بازی روز دوشنبه نتیجه خوبی بگیریم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا در این بازی هم قرار است توپ‌های سرخ‌پوشان گل نشود افزود: قرار نیست همیشه توپ‌های ما گل نشود مطمئن باشید در بازی با گسترش فولاد راحت موقعیت‌ها را از دست نمی‌دهیم و در این بازی موقعیتی از دست نخواهیم داد.

Euro Football Fantasy Leaderboard
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.