سرپرست تیم فوتبال ذوب‌ آهن می‌گوید این تیم همیشه حضور قدرتمندی در آسیا داشته و هم گروه شدن با تیمی خاص در قرعه‌کشی لیگ‌قهرمانان برایشان اهمیتی ندارد.

محمدعلی شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا درباره سفر به مالزی و حضور در قرعه کشی لیگ‌ قهرمانان آسیا به عنوان نماینده تیم فوتبال ذوب آهن اظهار کرد: روز سه‌شنبه به همراه بعیدی، مدیر رسانه‌ای تیم و رجبی، مدیر روابط بین‌الملل باشگاه به کوالالامپور می‌رویم تا در قرعه کشی حضور داشته باشیم. کاری به قرعه کشی نداریم و برایمان هم فرقی نمی‌کند چه تیمی در گروه ما قرار بگیرد زیرا ذوب‌اهن همیشه حضور قدرتمندی در این مسابقات داشته و در یک سال، بیشترین امتیازات دور گروهی را کسب کرده است. البته امیدوارم قرعه‌ کشی برای همه نمایندگان مناسب باشد.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌اهن افزود: با آمادگی کامل راهی این رقابت‌ها خواهیم شد و بازی‌های زیبایی را هم به نمایش می‌گذاریم. امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم.

او درباره برنامه ذوب‌ آهن در تعطیلات لیگ برتر گفت: فردا دیدار دوستانه‌ای را با سایپا برگزار می‌کنیم و به همین خاطر، اعضای این تیم امروز به اصفهان می‌آیند. متاسانه تیم دیگری در اصفهان حضور ندارد که با آنها بازی کنیم و تیم‌های لیگ یکی هم برنامه‌های خودشان را دنبال می‌کنند. در سال‌های گذشته به شهرهای دیگر می‌رفتیم اما امسال و با نظر باشگاه در اصفهان می‌مانیم.

شجاعی درباره مصدومان این تیم نیز خاطرنشان کرد: نژاد‌مهدی گچ پایش را باز کرده و زیر نظر دکتر دهقان کار می‌کند. کاوه رضایی هم روز گذشته و امروز به مداوای پایش پرداخته و در حال استراحت است تا هرچه زودتر کشیدگی پایش بهبود یابد. مهرداد قنبری هم که تا پایان لیگ با ما نیست اما عصا را کنار گذاشته و به استخر و فیزیوتراپی می‌رود. قنبری یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایران است. از مصدومیت او بسیار ناراحت شدم. امیدوارم هرچه زودتر به شرایط آرمانی خود بازگردد.

سرپرست ذوب‌ آهن با بیان اینکه یحیی گل‌محمدی هنوز لیستی را برای جذب بازیکن ارائه نداده است نیز اضافه کرد: جذب بازیکن برزیلی هم به خاطر شناخت قبلی یحیی از این بازیکن بود. هنوز ITC او صادر نشده است و او فقط با ما تمرین می‌کند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.