تماشاگران دیدار نفت تهران و پرسپولیس نسبت به برخی اقدامات اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در شروع بازی نفت تهران و پرسپولیس روی سکوها شاهد بی‌نظمی‌ها و درگیری‌های زیادی بین تماشاگران و ماموران برگزاری مسابقه بودیم. با توجه به اینکه تماشاگران زیادی پس از به صدا درآمدن سوت آغاز بازی وارد ورزشگاه شدند ماموران برای فرستادن آنها روی سکوها دچار مشکل شدند. 

* تعداد زیادی از تماشاگران قصد داشتند در جایگاه بالای تماشاگران تیم نفت مستقر شوند که ماموران مانع این کار شدند. این مسئله باعث شد بگومگوهای زیادی بین ماموران نیروی انتظامی و هواداران به وجود بیاید و در نهایت هواداران پرسپولیس مجبور شدند در جایگاه‌های گوشه ورزشگاه مستقر شوند. 

* ماموران با لیدرهای پرسپولیس دچار مشکل شدند و دعوای آنها به مشاجره شدید تبدیل شد تا اینکه هواداران پرسپولیس یک صدا اعتراض خود را به این مسئله نشان دهند. همین مسئله باعث شد فرمانده یگان‌ویژه از لیدر پرسپولیس بخواهد همراه او راهی سالن حراست ورزشگاه شود. 

* در جریان بازی وقتی مهدی طارمی پاس خوبی برای فرشاد احمدزاده ارسال نکرد با اعتراض شدید این بازیکن مواجه شد و طارمی نیز اعتراض احمدزاده را بی‌پاسخ نگذاشت و با تندی جواب او را داد. 

* در اواخر نیمه اول بازی مشاجره لفظی بین نانگ و محسن بنگر پیش آمد که در ادامه مهاجم سیه‌چرده نفتی‌ها سمت بنگر رفته و با او دست داد.

* عکس‌العمل مربیان پرسپولیس و شخص برانکو بعد از موقعیت‌هایی که توسط بازیکنان این تیم در میدان یکی پس از دیگری از دست می‌رفت، جالب توجه بود. 

* وقتی میلاد کمندانی موفق شد دروازه تیم نفت را باز کند مسئول سایت باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: کمندانی قبل از ورودش به میدان جلوی دوربین به همه قول داد در این بازی گلزنی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.