مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: در ابتدای فصل تیم ما نامتعادل بسته شد و همه افراد از مسببان آن دلخور هستند.

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست سیاه‌‌جامگان مقابل صبا اظهار داشت: تا وقتی خوب بازی نکنیم نمی‌توانیم پیروز شویم. در ۱۰-۱۵ دقیقه پایانی فشار زیادی را روی دروازه صبا آوردیم. وقتی تیمی می‌تواند اینگونه بازی کند و چنین نمایشی را در جریان مسابقه انجام نمی‌دهد معلوم است که سرمربی ناراحت می‌شود.

وی در مورد اینکه چرا بازیکنان سیاه‌جامگان خوب بازی نمی‌کنند، تاکید کرد: من هم واقعا نمی‌دانم مشکل کار کجاست. شاید توان آنها همینقدر است اما مطمئنم کم‌فروشی نمی‌کنند. بازیکنان درون زمین زحمت زیادی می‌کشند اما نمی‌دانم چرا به سرانجام نمی‌رسد و نتیجه نمی‌گیریم. من به این تیم خیلی امیدوارم و در نیم‌فصل با اضافه کردن نفرات می‌توانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در مورد اینکه لیست مازادی هم خواهند داشت، یادآور شد: ما جای خالی زیادی داریم. چندین بازیکن از تیم جدا شدند اما به هر حال نظر فرهاد کاظمی در این زمینه مهم است. ما بازیکنان خوبی را داشتیم. میلان یووانوویچ در دفاع بود که به او خیلی امید داشتیم اما او به ما خیانت کرد. در میانه زمین هم به سجاد رهبر امید زیادی داشتیم که نتوانست انتظارات را برآورده کند و به دلیل بی‌انضباطی کنار گذاشته شد.

عباسی در مورد عملکرد عین‌‌افشار خاطرنشان کرد: او بسیار خوب ظاهر شد و ۲-۳ تک به تک خوب را هم از حریف گرفت. ما مشکلی در گلری‌مان نداریم بلکه خط دفاع‌مان مشکل داشت که باید ترمیم شود. به هر حال اگر بگوییم که تیم هم اکنون در بحران نیست، دروغ گفته‌ایم. امیدوارم که در ادامه لیگ نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنان جریمه خواهند شد یا خیر، گفت: بعد از بازی جلسه‌ای نداشتیم و فکر هم نمی‌کنم جریمه‌ای در کار باشد چرا که بازیکنان تلاش خود را در زمین انجام دادند.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در مورد فرهاد کاظمی خاطرنشان کرد: کاظمی استاد است و خودش به خوبی بهتر از همه در مورد این مسائل تصمیم می‌گیرد و از او بهتر نداریم. به هر حال ما در ابتدای فصل تیم نامتعادل بسته شد و هر چه که از فصل گذشت این مسئله بیشتر خود را نشان داد.

وی در مورد اینکه آیا از رسول خطیبی ناراحت است و انتقاداتش خطاب به اوست، گفت: من نه بلکه تمام مردم مشهد از کسانی که مسبب این نتایج بودند، دلخور هستند. همه نگران این تیم هستند و امیدوارم که در نیم‌فصل با اضافه کردن نفرات مدنظر‌مان شرمنده مردم نشویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.