مدعی عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا در دیداری عجیب برابر آتالانتا با دو گل شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ ایتالیا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی رم یکی از مدعیان جدی قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها در خانه به دیدار آتالانتا رفت و در حالی که همه منتظر پیروزی شاگردان گارسیا بودند، ولی رم که در لیگ قهرمانان با شش گل برابر بارسا شکست خورده بود نشان داد هنوز از حال و هوای باخت بیرون نیامده و این بار برابر آتالانتا شکست خورد تا گارسیا سرمربی فرانسوی رم در آستانه برکناری قرار گیرد.

در این دیدار برای تیم آتالانتا آلخاندرو گومز در دقیقه ۴۰ و جرمن دنیس در دقیقه ۸۲ از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا پیروزی شیرینی برای تیم شهر برگامو ثبت شود.

در این دیدار مایکون از رم دقیقه ۸۱ اخراج شد و همچنین دو بازیکن از تیم آتالانتا در دقایق پایانی اخراج شدند تا در مجموع سه اخراجی این دیدار داشته باشد.

در دیگر دیدار مهم تیم اودینزه موفق شد سه بر دو کیه‌وو را شکست دهد. همچنین جنووا در خانه با نتیجه دو بر یک برابر تیم تازه صعود کرده کارپی شکست خورد و فروزینون با نتیجه سه بر دو ورونا را شکست داد. امشب با برگزاری دو دیدار هفته چهاردهم لیگ ایتالیا ادامه خواهد یافت که در آن لاتزیو با امپولی و یوونتوس با پالرمو دیدار خواهند کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.