رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان گفت: میزان خسارت وارد به ورزشگاه غدیر اهواز مشخص شد و رقم آن برای پرداخت به باشگاه فولاد اعلام شد.

کاظم طالقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه آیا مبلغ دقیق خسارات وارد شده به ورزشگاه غدیر اهواز مشخص شد،  گفت: پس از بررسی‌هایی که صورت گرفت میزان خسارات وارده به ورزشگاه مشخص شد. متاسفانه ۵۵ میلیون تومان خسارات وارده به ورزشگاه غدیر است که مبلغ آن در نامه‌ای به باشگاه فولاد پرداخت شد.

وی در مورد اینکه آیا فولاد با مشکلاتی که دارد می‌تواند این مبلغ را پرداخت کند، اظهار داشت: قاعدتا این پول باید از سوی باشگاه فولاد پرداخت شود. این هزینه‌ای است که به خاطر خسارات وارده از سوی این تیم به ورزشگاه وارد شده و باید خسارات جبران شود و گرنه این وضعیت باقی می‌ماند.

رئیس هیأت فوتبال خوزستان در مورد مکان برگزاری دربی اهواز بین فولاد خوزستان و استقلال اهواز عنوان کرد: این بازی در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود. از سوی شورای تامین و فرمانداری تدابیر لازم اندیشیده شده و آمادگی کامل برای انجام این مسابقه وجود دارد.

طالقانی در پایان یادآور شد: حدود ۲ هفته است که هیأت فوتبال خوزستان در منطقه چذابه موکبی راه اندازی کرده که از زائران حسینی و حرم اباعبدالله پذیرایی می‌کند. این موکب همچنان در حال فعالیت است و زائرانی که قصد عبور از مرز چذابه را دارند پذیرایی می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.