کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

ویتالی موتکا، وزیر ورزش روسیه به صورت کامل متعهد شد تا هر گونه تغییر لازم در آژانس ضد دوپینگ روسیه را ایجاد کند و شرایط این آژانس مطابق خواسته وادا باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از Inside The Games، موتکا، هیاتی روسی را به جلسه وادا در فرانکفورت برد. وادا اعلام کرد که این جلسه سازنده بوده است. هدف این جلسه انجام برنامه‌های ضد دوپینگ و گرفتن تست‌های لازم بوده است.

این جلسه بعد از انتشار گزارش کمیسیون مستقل وادا تشکیل شد. این گزارش روسیه را متهم به دوپینگ سیستماتیک کرده بود.

مدیر هیات وادا در این جلسه می‌گوید وادا از تعهد وزیر ورزش روسیه خوشحال است. هنوز کارهای زیادی هست که باید انجام شود. برنامه ضد دوپینگ روسیه باید حتما انجام شود تا از ورزش پاک در سراسر دنیا حمایت شود. رویکرد موتکا به مسئله دوپینگ در روسیه تغییر کرده است. او در ابتدا هر گونه اشتباهی را رد و اعلام کرده بود که منابع این گزارش نادرست بوده‌ است. در صورتی که تحریم شدن روسیه از سوی فدراسیون جهانی دوومیدانی ادامه پیدا کند دوومیدانی‌کاران این کشور نمی‌توانند سال آینده در المپیک ریو شرکت کنند.

IAAF تیم تحقیقاتی تشکیل داده است تا به مسئله روسیه رسیدگی کنند. قرار است این گروه نتیجه تحقیقات خود را در ماه مارس به IAAF اعلام کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.