سرمربی یوونتوس در نشست مطبوعاتی پیش از بازی مقابل پالرمو اظهار داشت که بازیکنان برای پیروزی باید اشتباهات خود را به حداقل برسانند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسیمیلیانو آلگری بعد از پیروزی شیرینی که در لیگ قهرمانان مقابل منچستر سیتی بدست آورد فردا در هفته چهاردم سری‌آ ایتالیا میهمان پالرمو است وی درباره دیدار فردا بیان کرد که بازیکنان باید اشتباهاتشان را کمتر کنند.

آلگری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: من فکر می‌کنم ترکیب تیم بر پایه‌ی خصوصیات بازیکنان استوار است. در صورتی که می‌خواستم در این بازی از سیستم ۲-۵-۳ استفاده کنم تنها ده بازیکن در اختیار داشتم، به خاطر اینکه روبرتو پریرا و هرنانس هر دو مصدوم هستند.

وی افزود: باید در بازی‌های آینده اشتباهات کمتری مرتکب شویم، به خاطر اینکه در بازی های گذشته اشتباهات زیادی انجام داده‌ایم. دیدار با پالرمو دیداری بسیار سخت در حضور  هواداران متعصب آنها برای تشویق کردن تیمشان و برای شکست یوونتوس به ورزشگاه می‌آیند.

آلگری در پایان گفت: سری آ و لیگ قهرمانان دو رقابت کاملا متفاوت هستند. من فکر نمی کنم که ما بیش تر بر روی اروپا متمرکز شده‌ایم و یا انگیزه ی بیشتری نسبت به اسکودتو در این رقابت‌ها داریم، اما مهم ترین نکته بهبود وضعیت فیزیکی بازیکنان و بازگشت آن ها از مصدومیت و رسیدن به فرم اصلی خود است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.