سرمربی تیم فوتبال راه آهن می‌گوید تیمش، تیم روزهای سخت است و همیشه در دیدارهای سخت نتیجه می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: فردا یک بازی سخت و مهم پیش رو داریم چرا که باید مقابل تیم مدعی استقلال صنعتی خوزستان به میدان برویم. با توجه به شناختی که من سالیان سال از راه آهن دارم این تیم همیشه مرد روزهای سخت بوده است. می‌دانم که بازیکنانم مرد روزهای سخت هستند و امیدوارم فردا یک بازی خوب و منطقی به نمایش بگذاریم و مطمئنا بازی خوبی و زیبایی شاهد خواهیم بود چرا که هر دو تیم برای کسب سه امتیاز به میدان می‌روند.

او درباره قرارداد ۵ ساله‌اش با راه آهن هم گفت:‌ا ز روز اولی که قرار بود به راه آهن بیایم صحبت از قرارداد بلندمدت کردیم. فکر نمی‌کردم در این شرایط باشگاه قرارداد بلندمدت با من منعقد کند. من از آقای کیانیان مالک باشگاه تشکر می‌کنم. مطمئنا انعقاد چنین قراردادی باعث می‌شود من بیشتر تلاش کنم و وظیفه من سنگین‌تر خواهد شد. حال تمام تمرکزم را روی مسائل فنی می‌گذارم تا ان‌شاءالله یک تیم خوب و قدرتمند بسازیم و الگوی سایر تیم‌ها شویم.

وی درباره یارگیری تیمش در نیم فصل هم گفت: فعلا تمرکز ما روی بازی‌هاست و نمی‌خواهیم با نام بردن برخی بازیکنان تمرکز آن‌ها را به هم بزنیم زیرا شاید آن‌ها با باشگاه‌یشان قرارداد داشته باشند. در نیم فصل اعلام می‌کنیم چه بازیکنانی را می‌خواهیم و چه بازیکنانی را نمی‌خواهیم.

وی درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: علی عسگر و نورمحمد بازیکنان مصدوم تیم ما هستند که نمی‌توانند به میدان بروند.

وی اضافه کرد: همان طور که گفتم راه آهن تیم روزهای سخت است و همیشه در بازی‌های سخت نتیجه می‌گیرد. ما نمی‌توانیم از شرایط میزبانی به خوبی استفاده کنیم. به هر حال هر بازی که به میدان می‌رویم برای کسب سه امتیاز است. همین که در بازی‌ها می‌توانیم خلق موقعیت کنیم برای ما خوب است و جای نگرانی نیست.

او درباره ارتباطش با فیروز کریمی هم گفت: ما هر وقت همدیگر را می‌بینیم درباره فوتبال صحبت می‌کنیم. من همیشه از او کمک می‌گیرم چرا که مربی جوانی هستم و باید از مربیان بزرگتر کسب تجربه کنم.

مهدی تارتار درباره اینکه میلاد و مهرداد محمدی به برنامه ۹۰ رفته‌اند و بازی‌شان افت کرده نیز گفت: فکر نمی‌کنم این گونه باشد. هر بازیکنی که به برنامه ۹۰ می‌رود به نوعی برایش روحیه‌بخش است و انرژی می‌گیرد. اما وقتی در این برنامه همکاران آقای فردوسی‌پور بازی بازیکنان را آنالیز می‌کنند کار آن‌ها برای دیدارهای بعدی سخت‌تر می‌شود. هر زمانی که لیگ تعطیل می‌شود این دو بازیکن به تیم‌های ملی می‌روند و ما آن‌ها را در اختیار نداریم.

تارتار در پایان درباره مسائل داوری هم گفت: من همیشه سع می‌کنم درباره داوری صحبت نکنم. آن‌ها همیشه زحمت می‌کشند. امیدوارم در دیدارهای بعدی اشتباه‌ها کمتر شود تا سرنوشت بازی‌ها را داوری رقم نزند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.