هافبک اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا نمی‌تواند آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا را در بازی بعدی‌شان برابر رئال سوسیه‌داد همراهی کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی خانگی هفته سیزدهم لالیگا برابر سوسیه‌داد اعلام کرد که سرخی روبرتو، هافبک اسپانیایی کاتالان‌ها به میدان نخواهد رفت.

سرخی روبرتو که در این فصل عملکرد قابل قبولی در بارسلونا داشته است و در ال‌کلاسیکوی شنبه هفته جاری هم خوش درخشید، سه‌شنبه شب در مصاف کاتالان‌ها برابر رم مصدوم و در دقیقه ۶۳ مجبور به ترک میدان شد.

در همین حال انریکه اعلام کرد که خاویر ماسچرانو، مدافع آرژانتینی بارسا که در ال‌کلاسیکو آسیب دید و مجبور به ترک میدان شد، پس از غیبت در بازی برابر رم اکنون آماده است و برای حضور در میدان برابر سوسیه‌داد مشکلی ندارد. انریکه در این باره گفت: سرخی نتوانسته است با ما تمرین کند و به این ترتیب نامش در فهرست بازیکنان نیست، اما ماسچرانو تمرین کرده و آمادگی حضور در میدان را دارد.

بارسلونای صدرنشین فردا (شنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران میزبان سوسیه‌دادی است که با فاصله‌ای ۱۸ امتیازی از صدر جدول در رده چهاردهم قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.