علی هاشمی وزنه بردار دسته ۹۴ کیلوگرم کشورمان گفت: امیدوار بودم مقام بهتری کسب کنم، اما فکر می کنم برای اولین حضور در مسابقات جهانی خوب عمل کردم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به هیوستون، علی هاشمی پس از کسب مقام هشتمی دسته ۹۴ کیلوگرم در جمع خبرنگاران گفت: تلاشم را کردم که نتیجه بهتری که انتظارش را داشتم بدست بیاورم، اما با دو حرکتی که از دست رفت از حریفان عقب افتادم. امیدوارم در رقابتهای آتی بتوانم بهتر عمل کنم.

هاشمی افزود:با اینکه اولین حضورم در رقابتهای جهانی با این بزرگی و اهمیت بود، اما فکر می کنم براحتی توانستنم بر جو و شرایط سالن غلبه کنم. حضوم در مسابقات جهانی تجربیات ارزشمندی را برایم بهمراه داشت که قطعا در آینده خیلی کمکم خواهد کرد.

نفر هشتم دسته ۹۴ کیلوگرم جهان با تاکید بر اینکه قصد دارد به یک دسته بالاتر برود گفت: برنامه ام حضور در دسته ۱۰۵ کیلوگرم است و طبق مشاوره هایی که گرفته ام می توانم با حضور در این وزن و تجربه خوب مسابقه جهانی به موفقیتهای خوبی دست پیدا کنم. هدفم حضوری موفق در بازیهای المپیک است و شک نداشته باشید که در سالهای آینده برای ایران افتخارات خوبی کسب خواهم کرد.

وی در پایان از حسین توکلی و مربیان تیم تقدیر و تشکر کرد و گفت: انصافا توکلی ضمن اینکه مربی کاربلدی است، توانسته ارتباط خوبی نیز با ورزشکاران برقرار کند که این موضوع می تواند برگ برنده وی برای مسابقات بعدی باشد. او در این مسابقه چند وزنه بردار اصلی تیم را در اختیار نداشت و خیلی تحت فشار بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.