مربیان تیم ملی فوتبال ایران امروز در تمرین تیم سایپا حضور یافتند و دقایقی با سرمربی و مدیرعامل این باشگاه هم صحبت شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، ماركار آقاجانيان، دن گاسپار و اوسيانو در ادامه حضور در تمرينات تيم‌های باشگاهی، صبح امروز پنجشنبه در تمرين تيم سايپا حاضر شدند و مورد استقبال مديرعامل باشگاه و كادر فنی اين تيم قرار گرفتند.

مجید جلالی سرمربی سایپا بعد از خوش آمدگويي به اعضاي كادر فنی و صحبتی كوتاه با مربيان تيم ملی، به تمرين تيمش اضافه شد.

پس از آن بيت الله رضايي مديرعامل باشگاه سايپا با استقبال از مربيان تيم ملي در تمرين سايپا، گفت: حضور شما باعث بالا رفتن روحيه بازيكنان ما می‌شود. خوشحالم كه شما اينجا حضور داريد. باشگاه سايپا حامی تيم ملي است. عملكرد تيم ملی در بازيهای اخير به ويژه در ديدار برابر گوام پس از ١٠ نفر شدن بسيار خوب بود. جوانگرايی انجام شده در تيم ملی قابل ستايش است.

وي با قدرداني از زحمات كارلوس كی‌روش در تيم ملی، گفت: جسارت كادر فني تيم ملی در استفاده از جوانان قابل تقدير است. اميدوارم فوتبال ايران قدردان زحمات كی‌روش باشد و شايستگي حضور چنين مربی را نشان دهد. من اميدوارم سرمربی تيم ملي با سلامتی كامل و توان مديريتی كه ما از وی سراغ داريم بتواند تا جام جهانی در فوتبال ايران حضور داشته باشد.

رضايي با اعلام حمايت باشگاه سايپا از تيم ملی، گفت: بايد همه امكاناتی كه در اختيار فوتبال ايران است براي كمك به تيم ملی بسيج شود چرا كه موفقيت تيم ملی، موفقيت فوتبال ايران است.

در ميانه تمرين هم جواد نكونام، ابراهيم صادقی، وحيد محمدزاده و مهدی ترابي نزد مربيان تيم ملی آمدند و به آنها خوش آمد گفتند.

رضايي در پایان گفت: سلام گرم من را به آقاي كی روش برسانيد و اميدوارم ايشان در سلامتي كامل با همان انگيزه و توان مديريتي به كارشان در تيم ملي ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، مربیان تیم ملی در حالی در تمرین سایپا حضور یافتند که رابطه مجید جلالی با کارلوس کی‌روش بعد از مسابقات جام جهانی به تیرگی کشیده شده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.