شب اول از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی‌های پرگل بارسلونا، چلسی، آرسنال و بایرن همراه شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بارسلونا در شب اول از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان با  نتیجه ۶ بر یک رم را خرد کرد تا حریف ایتالیایی پس از دریافت هفت گل از منچستریونایتد و بایرن در فصول گذشته لیگ قهرمانان، کلکسیون شکست‌های سنگین خود را تکمیل شده ببیند.

سوارس در دقایق ۱۵ و ۴۴، مسی در دقایق ۱۸ و ۶۰، پیکه در دقیقه ۵۶ و لوئیس آدریانو در دقیقه ۷۷ در ریباند پنالتی نیمار گل‌های بارسا را به ثمر رساندند. ژکو هم در آخرین ثانیه‌ها برای رم یک گل زد. رم در ۸۲ توسط مهاجم بوسنیایی خود یک پنالتی را هدر داد.

 در گروه پنجم، بارسا با ۱۳، رم و لورکوزن با پنج و باته با چهار امتیاز اول تا چهارم هستند.

 براساس این گزارش، در گروه ششم آرسنال با سه گل اوزیل در دقیقه ۲۹ و سانچس در دقایق ۳۳ و  ۶۹، ۳ بر صفر دیناموزاگرب را برد تا امیدوار به صعود بماند.

 بایرن مونیخ هم با چهار گل کاستا در دقیقه ۸، لواندوفسکی در دقیقه ۱۶، توماس مولر در دقیقه ۲۰ و کومان در دقیقه ۶۹ در شب اخراج بداشتوبر در دقیقه ۵۹ ، ۴ بر صفر المپیاکوس را برد.

 بایرن با ۱۲، المپیاکوس با ۹، آرسنال با شش و دیناموزاگرب با سه امتیاز رتبه‌های اول تا چهارم گروه ششم را در اختیار دارند.

این نتایج در حالی رقم خورد که در گروه هفتم چلسی به لطف گل‌های کاهیل در دقیقه ۲۰، ویلیان در دقیقه ۷۳، اسکار در دقیقه ۷۷ و زوما در دقیقه ۹۰ در شب اخراج «بن‌هیم» ۴ بر صفر مکابی از رژیم اشغالگر قدس را برد و پورتو ۲ بر صفر در زمین دیناموکیف شکست خورد.

 در این گروه چلسی و پورتو با ۱۰ امتیاز اول و دوم هستند. دیناموکیف با هشت و مکابی بدون امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

 در بازی گروه هشتم نیز تساوی یک - یک لیون و خنت در زمین لیون باعث شد زنیت با ۱۵ امتیاز بالاتر از خنت هفت، والنسیای شش و لیون یک امتیازی در صدر قرار بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.