مربی ــ بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: الان شرایط‌مان به گونه‌ای است که دورهم جمع می‌شویم و دورهمی بازی می‌کنیم.

جواد اصغری‌‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد تساوی ۳ ــ ۳ تیمش مقابل یاسین پیشروی قم در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: مقابل یاسین پیشرو موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. واقعاً فرصت خوبی داشیم تا به صدر جدول برسیم اما نشد.

وی ادامه داد: استرس صدرنشینی باعث شده بود تا بازیکنان نتوانند از موقعیت‌های گلزنی استفاده کنند. کاش توپ‌های ما گل می‌شد تا بتوانیم به صدر جدول برویم. ما کمبود بازیکن داریم و در هر بازی با چهار پنج بازیکن به زمین می‌رویم، چند بازیکن مصدوم هستند و چند نفری هم در نیم‌فصل جدا شدند. الان دور هم جمع می‌شویم و دورهمی بازی می‌کنیم.

مربی - بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز افزود: الان چهار تیم بالای جدول ۳۶ امتیاز دارند و با این حساب کار در لیگ سخت شده است. البته ما با این نفرات کم جزو تیم‌های مدعی قهرمانی نیستیم، اما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. سخت است که برای بازی آینده با میثاق هم بخواهیم با تعداد نفرات کم بازی کنیم.

اصغری‌مقدم در خصوص عملکرد خوبش در هفته‌های گذشته هم گفت: وقتی نفر ندارید و کار سخت است باید با تمام وجود تلاش کنید. سخت است که همزمان مربی و بازیکن باشید، اما من تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا در همه بازی‌ها سه امتیاز را کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.