کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مسابقات انتخابی جام ملت های آسیا و جام جهانی در قاره آسیا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی ایران صبح امروز در گوام به مصاف تیم ملی این کشور رفت و توانست با شش گل پیروز شود. در دیگر بازی این گروه دو تیم ترکمنستان و عمان به مصاف هم رفتند که ترکمنستان توانست در خانه با نتیجه ۲-۱ عمان را شکست دهد. با این نتیجه صعود تیم ایران به مرحله بعد قطعی شد.

از دیگر بازی های مهم انتخابی جام ملت های آسیا و جام جهانی در آسیا، از گروه A عربستان توانست با ۱۰ گل تیمور شرقی را شکست دهد.از دیگر بازی این گروه امارات توانست از سد مالری بگذرد.در این گروه عربستان با ۱۶ امتیاز صدر نشین است و امارات با ۱۳ امتیاز به دنبال صعود به عنوان بهترین تیم دوم است.

در گروه B استرالیا توانست بنگلادش را شکست دهد. از گروه C قطر توانست میزبان خود بوتان را با سه گل شکست دهد.

از گروه E ژاپن صدرنشین با دو گل از سد کامبوج گذشت و سوریه توانست سنگاپور را بانتیجه ۲-۱ شکست دهد.

از گروه F عراق به مصاف چین تایپه رفت و توانست با گل های ضرغام اسماعیل و یونس محمود پیروز شود. جاسم کرار هافبک جنجالی استقلال از دقیقه ۸۵ وارد میدان شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.