سایت‌های ورزشی در کرواسی نسبت به حضور ایگور استیماچ در تیم سپاهان واکنش نشان دادند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری direktno کرواسی، سپاهان ایران که فصل قبل توانست با حسین فرکی قهرمانی ایران شود، در این فصل در رده ششم قرار گرفت و از جمع مدعیان دور بود تا هنوز به نیم فصل نرسیده از این تیم جدا شود و ایگور استیماچ سرمربی سابق تیم ملی کرواسی هدایت این تیم را در اختیار بگیرد.

حضور سرمربیان کروات در سپاهان به سال ها قبل بر می گردد. در واقع استیماچ چهارمین سرمربی کروات تاریخ این تیم ایرانی است. این تیم با لوکا بوناچیچ در سال ۲۰۰۷ به فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز راه یافت و توانست حتی در جام جهانی باشگاه‌ها نیز حضور داشته باشد. همچنین استانکو پوکله پویچ و زلاتکو کرانچار نیز از دیگر سرمربیان کروات بودند که در تیم سپاهان فعالیت کردند.

به این ترتیب باید شاهد رقابت برانکو ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس باهم وطن خود ایگو استیماچ باشیم. پرسپولیس فعلا در رده نهم و سپاهان در رده ششم قرار دارند.

یک سایت ورزشی دیگر در کرواسی نیز در واکنش به حضور استیماچ در سپاهان عنوان کرد: این مربی کروات دیگر بیکار نیست و در نهایت یک تیم جدید برای خود انتخاب کرد و توانست در رقابت با برند شوستر آلمانی پیشی بگیرد و هدایت سپاهان ایران را بر عهده بگیرد.

دستیاران او در سپاهان نیز دو مربی کروات هستند. زوران واردودیچ و ایوو سپاروویچ دو دستیار استیماچ در تیم زردپوش ایرانی هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.