مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به این که پژمان منتظری، سردار آزمون و سیدجلال حسینی دیدار مقابل ترکمنستان را از دست دادند، گفت: شاید این بازیکنان به دیدار دوم تیم ملی مقابل گوام برسند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افشین پیروانی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که همه تلاش‌ها برای صدور ویزای بازیکنان انجام شد، گفت: متاسفانه طرف مقابل که گوامی‌ها هستند تمامی تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا با هر حربه‌ای به تیم ملی آسیب بزنند. اول این که اجازه پرواز چارتر داده نشد و در ارتباط با صدور ویزای بازیکنان نیز مشکلات عدیده‌ای به وجود آمد.

وی ادامه داد: دو ماه است که درگیر ویزای بازیکنان هستیم و بعید می‌دانم که در دو هفته آینده اتفاق جدیدی در این مورد رخ بدهد. احسان حاج‌صفی به طور قطع دیدار مقابل گوام را از دست داده است.

مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به تعطیلی‌های لیگ برتر و آسیب به باشگاه‌ها اظهار کرد: هیچ جای دنیا با دو هفته تعطیلی آسیب وارد نمی‌شود. بهتر است به خاطر شرایط تیم ملی منافع را در نظر گرفته و به منافع ملی نگاه کنیم. همواره تعطیلی‌های لیگ وجود داشته اما این مساله را عنوان می‌کنند تا مشکلات بیشتر شود.

پیروانی در ارتباط با این که مدیر آل‌اشپورت عنوان کرده لباس‌های تیم ملی اصل نیست، اظهار کرد: خدا را شکر یک نفر بیرون از بدنه تیم ملی این مساله را عنوان کرده و ما از طریق شما این مساله را می‌شنویم. خیلی بیشتر از لباس‌های غیراصل در تیم ملی دیده‌ایم. همان گونه که عنوان شده این برند، برندی اروپایی است اما لباس‌های تیم غیراصل است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.