کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم فوتبال الاهلی قطر امشب در غیاب جباری مقابل تیم السیلیه به نتیجه تساوی رضایت داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم الاهلی قطر که در این فصل دو بازیکن ایرانی به نام‌های مجتبی جباری و پژمان منتظری را در ترکیب خود دارد، امشب در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ ستارگان قطر به مصاف تیم السیلیه که در این فصل ادینهو آقای گل فصل پیش لیگ برتر کشورمان را در اختیار دارد رفت، که این دیدار را الاهلی با وجود درخشش موریکی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد.

تیم السیلیه که در دقیقه ۳۳ با گل محسن الکربی از الاهلی پیش افتاده بود اما موبیلی در دقیقه ۷۹   دو گل را برای الاهلی زد تا شالوده تیم السیلیه را به هم زند اما این پایان کار نبود یاران ادینهو در دقیقه ۳+۹۰ بوسیله فوزی عایش بازی را به تساوی کشاندند تا یک امتیاز از این دیدار بگیرند.

در این دیدار جباری به خاطر سه کارته بودن نتوانست تیمش را همراهی کند اما منتظری ۹۰ دقیقه کامل برای تیمش بازی کرد و دقیقه ۶۶ بازی به خاطر خطایی که بر روی ادینهو انجام داد اخطار گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.