کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل ذوب اهن اسیر بازی سازمان یافته حریف شد.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شکست پرسپولیس در جام حذفی مقابل ذوب آهن گفت: بازی در جام حذفی کاملا متفاوت است و شکست در این جام تلخی بسیاری دارد.

وی ادامه داد: پرسپولیس چند مهره کلیدی‌اش را در این دیدار ندارد و در اوایل مسابقه هم دروازه بان خود را از دست داد و چگونگی اخراج صادقی حرف و حدیث زیادی داشت و کارشناسان داوری بهتر می‌توانند در این باره اظهارنظر کنند.

ذوالفقارنسب تصریح کرد: پرسپولیس با وجود ۱۰نفره شدن با تعصب بازی کرد و با تدابیر خاص برانکو سه زمان مسابقه را به خوبی مدیریت کرد. اما در نهایت اسیر بازی سازمان یافته ذوب آهن شد و شکست خورد.

پیشکسوت پرسپولیس درباه آینده این تیم گفت: در هفته‌های اخیر شاهد روند رو به رشدی از سوی پرسپولیس هستیم  و همبستگی و انرژی مثبتی که در این تیم به وجود آمده باعث شده امیدوارانه تر لیگ را دنبال کنیم. هرچند شاید نتوان خیلی به کسب قهرمانی و حتی نائب قهرمانی امیدوار بود اما امیدواریم حداقل پرسپولیس موفق به کسب سهمیه آسیا شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.