در ادامه رقابت های جام حذفی آلمان بایرن مونیخ با شکست دادن ولفسبورگ مدافع عنوان قهرمانی توانست گام بلندی برای قهرمانی بردارد و به مرحله بعد راه یابد. یاران حاج صفی نیز برابر هرتابرلین شکست خوردند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت های جام حذفی آلمان چند دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارهای برگزار شده فرانکفورت که احسان حاج صفی مدافع تیم ملی ایران را در اختیار دارد برابر هرتابرلین شکست خورد و حذف شد. در این بازی ابتدا یاران حاج صفی با ضربه گالی به گل رسیدند، در ادامه سالومون کالو گل تساوی را به ثمر رساند و بازی در ۹۰ دقیقه با تساوی به پایان رسید و به وقت اضافه کشیده شد. در وقت اضافه نیز این هرتابرلین بود که باز هم توسط کالو به گل رسید تا به مرحله بعد راه یابد.

اما در حساس ترین بازی این مرحله ولفسبورگ و بایرن مونیخ در دیداری حساس در حالی برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر یک بایرن به پایان رسید. تیم سبزپوش فصل قبل با برتری برابر دورتموند قهرمان جام حذفی شده بود. این بار بایرنی ها در خانه ولفسبورگ که نسبت به فصل قبل ضعیف تر شده است به میدان رفتند. در دقایق پایانی اندره شورله توانست یکی از گلهای خورده را پاسخ دهد تا این دیدار با برتری بایرن به پایان برسد.

در این دیدار داگلاس کاستا، توماس مولر ۲ بار بیرای بایرن گلزنی کردند تا بایرن به مرحله بعد راه یابد.

همچنین نورنبرگ با نتیجه ۵ بر یک دوسلدورف را شکست داد و مونیخ ۱۸۶۰ با نتیجه ۲ بر یک ماینتس را شکست داد.

بوخوم نیز با یک گل کایزرسلاترن را شکست داد و دارمشتات با نتیجه ۲ بر یک هانوفر را از پیش روی برداشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.