برانکو سرمربی پرسپولیس در پایان بازی گفت از بازیکنانش راضی است و برای برد به مصاف استقلال خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل ملوان گفت: قبل از هرچیزی به بازیکنانمان تبریک می گویم و مایل هستم این شادی را با هوادارن خوبمان تقسیم کنم که ما را تنها نگذاشتند. من بعد از این بازی هواران مان را برای تماشای دربی دعوت می کنم تا بیایند ما را تشویق کنند.

او درباره بازی با ملوان گفت: ما میدانستیم بازی سختی در پیش خواهیم داشت و به همین خاطر کمی مقدار تحت فشار بودیم.ما بازی سخت و فشرده ای در مشهد داشتیم و به همین دلیل در نیمه اول کمی بد ظاهر شدیم اما در بین دو نیمه با صحبت هایی که با بازیکنان کردیم توانستیم خوب عمل کنیم. ما همچنین تعویض های خوبی داشتیم و خوشحالم که توانستیم پیروز شویم.

برانکو درباره اینکه طارمی را از لیست ۱۸ نفره این تیم خارج کرد گفت: خودتان دیدید که در استفاده از بازیکنان صرفه جویی نکردیم.در این بازی به چهار بازیکن دو کارته بازی دادیم که خوشبختانه کارتی دریافت نکردند. طارمی هم فقط به خاطر مساله انظباطی در ترکیب قرار نگرفت.

او درباره مهاجم هندوراسی خود گفت: بنسون کارش گل زنی است و خوشحالم توانست وظیفه اش را انجام دهد گرچه او سه موقعیت از دست داد ولی این مساله من را خوشحال می کند که موقعیت هایمان تبدیل به گل می شود. هواداران اگر کمی صبور باشند بازی های بعدی را با گل های بیشتری خواهیم برد.

او درباره خط دفاعی و استفاده از زوج ماریچ و بنگر گفت: از بازی مطمئن و بی نقص خط دفاعی خوشحال هستم و دو بازی است که گلی دریافت نکردیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

برانکو درباره بازی جمعه برابر استقلال گفت: بازی برابر استقلال و حضور در این دیدار برای من افتخار است. مطمئن باشید نمایش بزرگی در انتظار خواهد بود. ما مثل همیشه و دربی قبلی برای برد به میدان خواهیم رفت.

همچنین حمید استیلی درباره بازی با پرسپولیس گفت: این یک بازی سخت و نفس‌گیر بود و عدم تمرکز، مشکل اصلی بازیکنان تیم ما بود. نیمه اول شرایط جوری بود که دست مازیار زارع شکست و صادق محرمی هم دچار مصدومیت شد.

اگر مشکلات حل نشود شرایط خیلی سخت می شود. فوتبال فقط مسائل فنی نیست و مسائل حاشیه‌ای هم مهم است. در کار دفاعی نسبتا خوب هستیم و در فاز هجومی هم بد نیستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.