دیدار پرسپولیس و صبای قم در نیمه نخست با برتری یک بر صفر صبایی‌ها به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس تهران از ساعت ۱۸:۲۴ در ورزشگاه آزادی میزبان صبای قم بود که این دیدار در پایان نیمه نخست با برتری یک بر صفر صبایی‌ها به پایان رسید.

تک گل این دیدار را محمد قاضی در دقیقه ۲۱ به ثمر رساند.

در آغاز بازی دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و فرصت‌های کمی روی دروازه‌ها خلق شد. در اکثر دقایق توپ در میانه‌های میدان در جریان بود اما روی یکی، دو صحنه هم پرسپولیسی‌ها و هم صبایی‌ها می‌توانستند روی دروازه‌ها خطرآفرین شوند که با بی‌دقتی مهاجمان این اتفاق رخ نداد.

دقایق حساس نیمه نخست

دقیقه ۲: محمد انصاری مدافع چپ پرسپولیس حرکت خوبی را از سمت چپ انجام داد و وارد محوطه جریمه صبا شد. اما پاس به بیرون او را فرشاد باقری مدافع صبا به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲۱: مدافعان پرسپولیس سمت راست محوطه جریمه خود روی مهاجم صبا مرتکب خطا شدند که جلال‌الدین علی محمدی با استفاده از این ضربه، یک سانتر زیبا روی دروازه پرسپولیس فرستاد و محمد قاضی با استفاده از بی‌دقتی مدافعان پرسپولیس به راحتی دروازه این تیم را باز کرد.

دقیقه ۳۱: قاضی یک بار دیگر می‌توانست دروازه پرسپولیس را باز کند. او پشت محوطه جریمه این تیم صاحب یک فرصت خوب شوت‌زنی شد اما ضربه‌ پای راستش از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲: مهدی طارمی روی ارسال رضا خالقی فر که از سمت چپ انجام شد، فرصت خوبی برای باز کردن دروازه صبا به دست آورد اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس:

سوشا مکانی، محسن بنگر، احمد نوراللهی، مهدی طارمی، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، محمد انصاری، رضا خالقی‌فر، علیرضا نورمحمدی، رامین رضاییان، علی علی‌پور، محسن مسلمان.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ.

ترکیب تیم فوتبال صبای قم:

حامد لک، ابوالقاسم دهنوی، فیلیپ خوزه ماچادو، ابوالفضل ابراهیمی، امیر حسین صادقی، محمد قاضی، محمد امین آرام‌طبع، جلال الدین علی محمدی، محمد اوسانی، فرشید باقری، هاشم بیک‌زاده (سامان آقازمانی، دقیقه ۲). سرمربی: علی دایی.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.