دنی آلوس می‌گوید ترجیح می‌دهد تا لیونل مسی در سوپرکلاسیکوی فوتبال جهان حاضر نباشد تا کار برزیل برای برد راحت شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از گلوبوی برزیل، برزیل و آرژانتین در سومین دیدار خود در انتخابی جام جهانی روسیه در حالی برابر هم به میدان خواهند رفت که دو تیم حال و روز خوبی ندارند. برزیل البته کمی وضعیت بهتری نسبت به آرژانتین دارد. این تیم با یک برد و یک باخت با ۳ امتیاز در میانه‌های جدول قرار دارد و این در حالی است که آرژانتین با یک امتیاز از دو دیدار در انتهای جدول قرار گرفته است. دیدار این دو تیم در سومین دور رقابتهای انتخابی جام جهانی روسیه از اهمیت بالایی برخوردار شده است.

لیونل مسی دوران مصدومیت را سپری می کند و ترجیح داده است تا در این دیدار بازی نکند تا برای بازی با رئال مادرید در ال کلاسیکو آماده شود. اتفاقی که هنوز قطعی نشده است و هنوز معلوم نیست این بازیکن در بازی با برزیل یا رئال مادرید حاضر باشد یا خیر.

دنی آلوس هم تیمی مسی در تیم بارسلونا که به خوبی با این بازیکن آشنا است گفت: واقعا ترجیح می‌دهم تا در این دیدار مسی نباشد تا کار ما راحت شود. نبودن مسی در این دیدار بهترین خبر برای برزیل است و کار ما را خیلی راحت می‌کند. با این حال برای این بازیکن آرزوی سلامت می‌کنم و امیدوارم هر چه زودتر در میادین حاضر شود ولی حضور نداشتن او در این دیدار بهترین خبر ممکن برای ما است.

آلوس در ادامه گفت: نیمار در این دیدار حضور نخواهد داشت و آخرین جلسه از محرومیت خود را سپری خواهد کرد و سرنوشت مسی هم مشخص نیست و ما ترجیح می‌دهیم تا مسی در این دیدار نباشد و کار ما بهتر شود. قطعا بدون بهترین بازیکن جهان کار ما در این بازی راحت می‌شود. البته این را هم می‌دانیم که نبود نیمار در این دیدار به سود آرژانتین است و امیدوارم دو تیم در این بازی کاملا برابر باشند. البته این موضوع را به خوبی می‌دانم که حضور مسی به سود فوتبال است. او جزو بازیکنانی است که بهتر است فوتبال بازی کند و در زمین حضور داشته باشد تا همه از دیدن بازیهای او لذت ببرند.

لیونل مسی این روزها دوران نقاهت خود را سپری می‌کند و هنوز نتوانسته خود را آماده حضور در ترکیب بارسلونا کند. این روزها بارسلونا و تیم ملی آرژانتین روزهای سختی را پشت سر می گذارند و افت فاحشی کرده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.