عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: قرار شد دوستان در صداوسیما یک طرح توجیهی را به ما ارائه دهند تا کارگروه ما بررسی‌های لازم را انجام دهند که متاسفانه تا به امروز این کار انجام نشده است.

شهاب‌‌الدین عزیزی‌خادم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در خصوص آخرین وضعیت حق پخش تلویزیونی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: پس از برگزاری جلسه گذشته با مسئولان صدا و سیما نامه‌نگاری‌هایمان را ادامه دادیم و قرار شد دوستان در صدا و سیما یک طرح توجیهی و فنی را به ما ارائه دهند تا کارگروه ما برنامه‌ریزی‌ها و بررسی‌های لازم را انجام دهند تا بتوانیم به یک نقطه مشترک برسیم اما متاسفانه با وجود موافقت در خصوص ارائه این طرح ما تا به امروز این کار انجام نشده است.

وی ادامه داد: قرار است ساعت ۵ امروز کارگروه فدراسیون فوتبال در مورد حق پخش جلسه دیگری را با مسئولان صدا و سیما برگزار کرده و امیدوارم بتوانیم راهکارهای لازم که مدنظرمان است را ارائه دهیم و انشاءالله در این مورد یک تشریک مساعی انجام شده و فکر می‌کنم این موضوع نیازمند یک بینش مشترک است.

عزیزی‌خادم گفت:‌ تا الان که در این مورد اتفاقی نیفتاده اما در صورت تحقق این امر، این مذاکرات به یک قرارداد اقتصادی مفید برای فوتبال و تلویزیون منتج خواهد شد که فکر می‌کنم در دل آن یک مسئولیت اجتماعی مشترک وجود داشته باشد. این کار نیازمند یک اعتماد دوسویه است هر چند که یک وقفه طولانی در انجام این کار افتاده و امیدوارم بتوانیم این روند را تسریع کرده و وضعیت را روشن کنیم. چرا که فدراسیون فوتبال هم سال گذشته و هم امسال از گرفتن حق پخش محروم بوده و امیدوارم این مشکل به سرعت حل و فصل شود.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد مصوبات جلسه هیأت رئیسه امروز گفت: در خصوص اصلاح اساسنامه صحبت‌های مطرح شد که مقرر شد از طریق کمیته تدوین و مقررات این کار انجام شده و اساسنامه جدید برای تائید نهایی به مجمع برود. البته قبل از آن این اساسنامه به سمع و نظر اعضای هیأت رئیسه خواهد رسید.

وی در مورد تاریخ مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال گفت: قرار است در جلسه آتی که دو هفته آینده برگزار می‌شود تاریخ مجمع مشخص شود. ما مترصد گزارش حسابرس هستیم و پس از ارائه آن به هیأت رئیسه، تاریخ مجمع مشخص شود و فکر می‌کنم مجمع سالیانه فدراسیون اواسط یا اواخر آبان برگزار شود.

عزیزی‌خادم در مورد دیدار تیم ملی مقابل ژاپن گفت: تیم ملی بازی خوبی انجام داد و با وجود بازی سنگین مقابل عمان عملکرد خوبی مقابل ژاپن ارائه شد. هر چند هنوز محدودیت‌ها و مشکلاتی وجود دارد اما امیدوارم این اتحاد در خصوص حمایت از تیم ملی همچنان ادامه پیدا کند.

وی در مورد نامه‌ای که از سوی برخی از اعضای مجمع سازمان لیگ به اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال مبنی بر انتقاد آنها از فعالیت‌های سازمان لیگ و اساسنامه این سازمان و برخی تصمیم‌گیری‌ها در حوزه‌های مربوط به آن، ارسال شده است، گفت: ابتدا باید از آقای کفاشیان بابت برگزاری انتخابات سازمان لیگ تشکر کنم. فکر می‌کنم نوشتن این نامه بحران‌ساز، بحران‌زا و از روی ناسازگاری نبوده و معتقدم از روی محافظت، مراقبت و شفقت این کار انجام شده است.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه همه باید از رفتارهای مناقشه‌انگیز دوری کنیم، افزود: البته این نامه هم با استقبال هیأت رئیسه مواجه شده و مورد بررسی قرار گرفت و این مسائل قابل چانه‌زنی و حل شدن است. با صحبت‌هایی که دوستان در سازمان لیگ انجام دادند می‌توان در آینده‌ای نزدیک با کمترین تنش مشکلات را حل کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.