قائم‌مقام باشگاه استقلال اهواز گفت: شما کجا دیدید که دو روز قبل از بازی زمان مسابقه را تغییر دهند و اگر شخصی فوتبالی باشد می‌داند که یک تیم برای برگزاری مسابقه یک هفته تمرینات خود را طراحی می‌کند.

کارون یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تغییر زمان دیدار استقلال اهواز و راه‌آهن، گفت: به شدت نسبت به این مسئله معترض هستیم ما برای پنج‌شنبه شب جهت بازگشت به اهواز بلیت تهیه کردیم، چطور می‌توانیم ۳۰ بلیت را کنسل کنیم و یک روز دیگر حضورمان در هتل استقلال تمدید شود.

وی افزود: ما از لحاظ روحی و روانی خودمان را برای دیدار روز پنج‌شنبه آماده کرده بودیم. یک هفته زودتر به تهران آمدیم و تمام برنامه‌ ما این بود که روز پنج‌شنبه با راه‌آهن بازی کنیم. چطور می‌شود دو روز قبل از انجام مسابقه یک مرتبه به ما اعلام می‌کنند زمان بازی تغییر کرده و باید جمعه بازی کنیم!

قائم‌مقام استقلال اهواز در ادامه تأکید کرد: اگر فردی فوتبالی باشد به خوبی حرف من را درک می‌کند. برنامه‌ریزی یک هفته‌ای تمرین برمبنای زمان مسابقه است این همه فرصت برای تغییر برنامه وجود داشته چرا به محض اینکه موعد بازی فرا رسیده این مسئله را به ما اعلام می‌کنند. در همین راستا نامه‌ای به سازمان لیگ نوشتیم و اعتراض خود را به صورت رسمی نسبت به این مسئله اعلام کردیم. متأسفانه تا به الان هم هیچ پاسخی به ما داده نشده است.

وی در مورد اینکه شاید به خاطر حضور مهرداد و میلاد محمدی در اردوی تیم ملی امید این تصمیم اتخاذ شده، خاطرنشان کرد: مگر در این موارد قانون نداریم! چیزی که ما می‌دانیم این است که با حضور سه بازیکن دیدار تیم‌ها به زمان دیگری منتقل می‌شود به خاطر دو بازیکن راه‌آهن نباید برنامه‌ریزی ما را به هم بزنند. ای کاش حداقل نظر ما را می‌پرسیدند و به این نحو یک مرتبه تغییر برنامه نمی‌دادند. حالا ما چطور ۳۰ بلیطی که گرفتیم کنسل کنیم و برای جمعه ۳۰ بلیط جدید بگیریم. چطور می‌توانیم ماندن ما را یک روز دیگر در تهران تمدید کرده و محل اسکان تهیه کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.