کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی از بزرگان فوتبال ایران با وجود اینکه قبل از بازی با آنها هماهنگی کرده بودیم هنگام برگزاری مسابقه تلفن همراه خود را خاموش کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سپهر حیدری در پایان دیدار یادبود هادی نوروزی بین پیشکسوتان فوتبال و تیم هنرمندان، گفت: این بازی برای شادی دل هانی نوروزی فرزند هادی نوروزی برگزار شد. اگر ما می‌خواهیم دل هانی را شاد کنیم این کار با گریه کردن حاصل نمی‌شود بلکه اگر سکوهای ورزشگاه امروز پر می‌شد این اتفاق می‌افتاد. متأسفانه خیلی‌ها دوست نداشتند امروز اینجا پر شود.

وی افزود: امروز دو تیم با ۱۲ نفر بازی کردند که تعداد آنها ۲۴ می‌شد. این شماره پیراهن نوروزی بود. کاپیتان تیم ما هانی بود اگر قبل از این ۱۰ موی سفید داشتم اکنون تعدادش به هزار مو رسیده است. برخی از پیشکسوتان در این مدت من را خیلی حرص دادند. بنده هم یک عضو از خانواده پرسپولیس بودم که روزی کاپیتان این تیم بودم و گل قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را به ثمر رساندم. من فرد کوچکی هستم شما که بزرگ بودید چرا بزرگی نکردید. تا دو روز قبل شرایطی بود که سکوهای ورزشگاه تا ساعت ۱۲ امروز پر شود ولی متأسفانه اقداماتی شد که بر سر این کار مشکلاتی به وجود آوردند. باز هم دم دوستانی که امروز به اینجا آمدند گرم.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: با خیلی‌ها هماهنگی شد و به ما قول حضور دادند اما وقتی با آنها تماس گرفتیم زیر قول خود زدند. آنها تلفن خود را جواب نمی‌دادند و می‌گفتند با ما هماهنگی نشده است. مگر کریم باقری، رحمان رضایی و نیکبخت واحدی فوتبالیست‌های کمی بودند که امروز در این مراسم حضور داشتند.

وی تأکید کرد: بسیاری از افرادی که امروز اینجا حضور داشتند از بزرگان فوتبال بودند آنها به خاطر شادی هانی به اینجا آمدند امروز کاری کردید که هانی شاد و خوشحال شد. متأسفانه مشکل برخی از عزیزان من بودم و پیش خود می‌گفتم چرا سپهر حیدری این حرکت را انجام می‌دهد. سپهر حیدری اندازه شما بزرگ نیست اما کاری که امروز کردید خوب نبود.

حیدری در مورد اینکه خیلی‌ها می‌گفتند شما برای مدرسه فوتبال خود این بازی را برگزار کردید، تصریح کرد: آیا شما امروز چیزی از مدرسه فوتبال در من دیدید؟ متأسفانه می‌خواهند دائم حاشیه بسازند. چند روز قبل عکسی از من کنار همسرم منتشر شد که می‌گفتند عکسم در کنار دوستم است. نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را می‌زنند. شاید برخی پیش خود فکر کردند چون حیدری پا پیش گذاشته نکند او محبوب شود. اصلاً محبوبیت چه چیزی است که این کارها را بخواهیم برایش انجام دهیم. اگر ما ادعای بزرگی داریم و می‌خواهیم دل خانواده نوروزی را شاد کنیم این کار فقط با گریه انجام نمی‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.