سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و تاکید کرد که آنها با شایستگی جواز صعود به مرحله نهایی جام ملت‌های فرانسه را به دست آوردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از DPA، تیم ملی فوتبال انگلیس نمایشی خیره کننده در انتخابی جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ داشت. شاگردان روی هاجسون در نهمین دیدار خود برابر استونی به میدان رفتند که در نهایت این دیدار با پیروزی دو بر صفر این تیم به پایان رسید.

انگلیس در هر ۹ بازی خود به پیروزی رسیده است تا نشان دهد که از آمادگی خوبی برخوردار است و به راحتی جواز صعود به فرانسه را به دست آورد.

روی هاجسون در نشست خبری بعد از بازی تاکید کرد که تیمش کار سختی برای پیروزی برابر استونی داشت. او گفت: همچنان که پیش‌بینی می‌کردیم کار سختی داشتیم و این پیروزی به راحتی به دست نیامد. برابر تیمی منظم و سازمان یافته بازی کردیم اما نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم و در نهایت هم توانستیم که سه امتیاز را به دست آوریم.

او ادامه داد: از همان ابتدا بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادیم. فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. گلی که قبل از پایان نیمه نخست به ثمر رساندیم تاثیر زیادی در رقم خوردن این نتیجه داشت. بر این باورم که انگلیس شایسته پیروزی و کسب سه امتیاز بود.

هاجسون در پایان سخنان خود گفت: صعود خود را به فرانسه نهایی کرده‌ایم و این برایم بسیار مهم است. مردم از عملکرد تیم ملی‌شان راضی هستند و این بسیار خوشحال کننده است. از عملکرد تیمم در انتخابی جام ملت‌های اروپا رضایت کامل دارم. برابر حریفان با صبر و حوصله زیاد بازی کردیم و این یکی از دلایل اصلی موفقیت ما بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.