تمامی مربیان تیم فوتبال نفت تهران پیراهن‌هایی به تن دارند که بر روی آن عکس مرحوم هادی نوروزی نقش بسته و پشت آن هم به یاد این بازیکن فقید شماره ۲۴ نوشته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس‌، دیدار تیم‌های نفت تهران و دیانای باقرشهر امروز در حالی از ساعت ۱۶ برگزار شد که به دلیل درگذشت مرحوم هادی نوروزی پیش از شروع بازی یک دقیقه در ورزشگاه سکوت اعلام شد و حاضرین برای کاپیتان فوت شده تیم فوتبال پرسپولیس فاتحه قرائت کردند.

* مربیان تیم فوتبال نفت و برخی از اعضا این تیم که روی سکوها حضور داشتند پیراهن‌های مشکی به تن کردند که روی آن به یاد مرحوم هادی نوروزی عدد ۲۴ نقش بسته بود.

* لیدرهای تیم فوتبال نفت تهران پیراهن‌هایی به تن داشتند که عکس مرحوم هادی نوروزی روی آن خودنمایی می‌کرد.

* بنر بزرگی از مرحوم هادی نوروزی بر روی سکوهای ورزشگاه تختی تهران نصب شده است.

* با توجه به اینکه بازی این دو تیم امروز پخش تلویزیونی ندارد به همین دلیل هیچ تابلوی تبلیغاتی ورزشگاه تختی وجود ندارد.

* لوگوی تیم فوتبال دیانای باقرشهر بسیار جالب است. لوگوی این تیم دقیقا لوگوی تیم فوتبال پرسپولیس است که فقط به جای کلمه پرسپولیس دز آن کلمه دیانا درج شده است.

* بازیکنان تیم نفت تهران به یاد درگذشت مرحوم نوروزی که نیم فصل در نفت بازی می‌کرده است بازوبند مشکی به بازو بسته‌اند.

* حدود ۲۰۰ تماشاگر به تشویق تیم دیانا در ورزشگاه تختی می‌پردازند این در حالی است که تماشاگران نفت حدود ۵۰ نفر هستند.

* دختر مدیرعامل باشگاه دیانای باقرشهر که سن پایینی دارد قصد داشت همراه با پدرش وارد ورزشگاه تختی شود اما مسئولان حراست ورزشگاه به این دختربچه این اجازه را ندادند. نام دختر مدیرعامل دیانای باقرشهر دیانا است و مدیر این باشگاه به همین دلیل نام تیم‌اش را از روی نام دخترش برداشته است!

* بهرام میرشیبانی مدیرفنی تیم فوتبال نفت تهران به همراه علی چینی مربی این تیم در ورزشگاه تختی حضور دارند و این بازی را از روی سکوها تماشا می‌کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )