سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: برخلاف همیشه که تیم ملی تحت هدایت کارلوس کی‌روش دارای نظم زیادی در بازی بود،‌ در دیدار مقابل عمان بسیار بی‌نظم بازی کردیم.

سیاوش بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در مورد برگزاری اردوی استقلال اهواز در تهران گفت: روز گذشته به تهران آمدیم و امروز دومین جلسه تمرینی را برگزار کردیم. عصر امروز یک جلسه تمرین خواهیم کرد و فردا در دیداری دوستانه به مصاف تیم پیمان تهران می‌رویم. اعضای تیم در هتل استقلال حضور دارند و تمریناتمان در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

وی در مورد اینکه برخلاف چیزی که گفته می‌شود استقلال اهواز مشکل مالی دارد این تیم اردوهای خوبی را برگزار می‌کند، تصریح کرد: خوشبختانه امکانات جانبی ما خوب است ولی در دادن پول قراردادها تا به اینجا مشکل داشتیم. شرکت‌هایی که طرف قرارداد ما بودند پول ندادند. محمد ملکی و کارون یعقوبی در تلاشند که هرچه زودتر پول به تیم برسانند و از شرمندگی بازیکنان دربیایند.

سرمربی استقلال اهواز در مورد مذاکره با احمد آل‌نعمه تصریح کرد: ما قبل از شروع لیگ با آل‌نعمه مذاکره کردیم. او بازیکنی است که خیلی علاقه داشتم در تیم ما حاضر شود اما بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد. به دلیل مسائل خانوادگی آل‌نعمه ترجیح می‌داد به اهواز نیاید اما اتفاقاتی به ضرر این بازیکن افتاد که خوشبختانه به نفع ما شده و او ممکن است طی یکی دو روز آینده به تیم ما اضافه شود.

وی در مورد دیدار هفته هشتم لیگ برتر استقلال اهواز مقابل راه‌آهن خاطرنشان کرد: راه‌آهن کادر فنی خود را تغییر داده که این مسئله می‌تواند شوک مثبتی در این تیم باشد. همانطور که دیدید این اتفاق باعث شد راه‌آهن بازی خوبی مقابل استقلال اهواز انجام دهد. میلاد و مهرداد محمدی و همچنین سپاستین بازیکنان خوب این تیم هستند که کار را می‌توانند برای حریفان سخت کنند. امروز دوستانم را به محل برگزاری بازی دوستانه راه‌آهن و استقلال می‌فرستم تا شرایط این تیم را بررسی کنیم.

بختیاری‌زاده در مورد عملکرد ضعیف تیم ملی در بازی روز گذشته مقابل عمان خاطرنشان کرد: از این مسئله تعجب کردم. همیشه حامی کارلوس کی‌روش و تیم ملی بودم اما نظم همیشگی که از زمان حضور کی‌روش در تیم ملی حاکم شده روز گذشته در تیم ملی وجود نداشت. خیلی بی‌نظم بازی کردیم.

وی تاکید کرد: گزارشگر مسابقه دیروز اشاره خوبی داشت. ما گلی را دیروز دریافت کردیم که بارها در مسابقات گذشته از این مسئله آسیب‌ دیدیم. بهترین مثال این گل در دیدار مقابل عراق بود. در نقطه‌ای که احسان حاج‌صفی خالی گذاشته بود و گلر باید از دروازه خارج می‌شد هر دو بازیکن متحمل اشتباه شدند و دروازه ما باز شد. تعجب می‌کنم که چرا تدبیری برای این مسئله اندیشیده نشده و بارها از یک سوراخ گزیده شدیم.

سرمربی استقلال اهواز در پایان در مورد اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند اگر این نتیجه را یک مربی ایرانی می‌گرفت انتقادات زیادی را به او روا می‌داشتند تصریح کرد: بنده سه روز قبل از شروع لیگ استقلال اهواز را بستم و حالا که چند هفته از لیگ گذشته از نزدیکان باشگاه و خود مسئولان تیم به من انتقاد می‌کنند. مربی ایرانی مظلوم است و حامی زیادی ندارد. من هم این مسئله را قبول دارم. اگر این نتایج را یک مربی ایرانی می‌گرفت انتقادات بسیار شدیدی علیه او می‌شد اما با این وجود خودم حامی کی‌روش هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.