سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید مهرداد قنبری امروز عمل جراحی می‌شود اما قطعا تا پایان فصل نمی‌تواند بازی کند.

علی شجاعی در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره وضعیت تیم فوتبال ذوب‌ آهن در تعطیلات لیگ‌ برتر اظهار کرد: تمرینات‌مان را از ابتدای هفته آغاز کردیم و روز گذشته هم در سالن وزنه‌برداری تمرینات بدنی را انجام دادیم. در این هفته یک دیدار با امید‌های نساجی انجام دادیم و روز جمعه هم با گیتی‌پسند بازی می‌کنیم. تمرینات طبق روال پیش می‌رود.

او اضافه کرد: البته تعداد زیادی بازیکن ملی‌پوش داریم. کاوه رضایی و رشید مظاهری در اردوی بزرگسالان، احسان پهلوان، محبی و دانیال اسماعیلی‌فر در اردوی تیم امید رضا شکاری در اردوی جوانان و ولید علی و علی حمام هم در اردوی لبنان به سر می‌برند. مهرداد قنبری هم با مصدومیت مواجه است.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌ آهن با بیان این که امروز پای مصدوم قنبری جراحی می‌شود، گفت: بعد از مصدومیت چند جلسه فیزیوتراپی انجام داد و در حال حاضر برای جراحی آماده شده است. فکر نمی‌کنم او به لیگ پانزدهم برسد و می‌تواند برای سال آینده آماده شود. او بازیکن ملی‌پوش بود و این مصدومیت و دوری بلندمدتش از فوتبال روی روحیه او تاثیر گذاشته است.

شجاعی در پایان خاطرنشان کرد: تعطیلات لیگ روی هماهنگی بازیکنان ما تاثیر منفی می‌گذارد و از سازمان لیگ خواسته‌ایم بازی ما در هفته هشتم لیگ را یک روز به تعویق بیندازد که هنوز پاسخی به ما نداده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.