مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: گرشاسبی به خانواده نوروزی قول حل مشکلات این خانواده را داده است.

امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد حضور در مراسم یادبود هادی نوروزی که امروز برگزار شد گفت:‌ در این مراسم شرکت کردم و با برادر و خانواده نوروزی هم صحبت‌هایی را انجام دادم حتی برای حضور در سر مزار مرحوم نوروزی در روز پنجشنبه هماهنگی‌هایی انجام شد تا مراسم هفتم او با حضور چهره‌های سرشناس در روستای کپورچال برگزار شود.

وی ادامه داد: خانواده هادی نوروزی مشکلاتی دارند که باید این مشکلات حل شود. گرشاسبی از اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس هم در بابل به خانواده‌اش قول داده که پس از برگزاری مراسم باشگاه به دنبال حل مشکلات خانواده نوروزی خواهد بود.

عابدینی تصریح کرد: ما اسطوره زیاد داریم و باید قدر آنها را بدانیم. هادی نوروزی یکی از بازیکنان با اخلاق ورزشی ایران بود باید قدر همه را بدانیم.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در مورد حضور محمود احمدی‌نژاد در مراسم یادبود نوروزی گفت:‌ او به این مراسم آمد و در کنار مردم قرار گرفت، باید از او تشکر کنم من هم هنگام خروج از مسجد با او رودررو شدم و از اینکه به مراسم آمده تشکر کردم زیرا او وقت گذاشته و به مراسم هادی نوروزی آمد. مردم همگی در این مراسم شرکت کرده بودند و مسئولان زیادی هم به مراسم آمدند. سازمان‌های نظامی و انتظامی هم در مراسم حضور داشتند این مراسم عاطفه ملی تشکیل می‌دهد همه برای آمرزش هادی نوروزی دعا کردند.

وی افزود:‌ به طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس و کریم باقری پیشنهاد کردم که پیشکسوتان را برای حضور در تمرین پرسپولیس دعوت کنند تا با حضور آنها بازیکنان تیم که از نظر روحی ضربه خورده‌اند را تسلی بدهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.