سرمربی تیم فوتسال میثاق گفت: قرار است که با مسئولان میثاق جلسه‌ای داشته باشم و با آنها اتمام حجت کنم.

رضا لک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم فوتسال میثاق اظهار داشت: پس از مشکلاتی که برای تیم به وجود آمد و بازگشت من از سه هفته برگزار شده توانستیم ۷ امتیاز بگیریم. فکر می‌کنم اگر مشکلات ما در این فصل وجود نداشت می‌توانستیم جزء ۳ تیم بالای جدول قرار بگیریم.

وی در مورد اینکه چه زمانی قرار است مشکلات حل شود، تصریح کرد: مسئولان قول داده‌اند که این هفته مشکلات برطرف شود. به هر حال مسائل مالی حق بازیکن است و وقتی این موارد ادامه‌دار می‌شود بازیکنان را اذیت می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود که بازیکنان فشار زیادی را تحمل کنند و امیدوارم مسئولان تدابیری را بیندیشند که حق و حقوق بازیکنان پرداخت شود.

سرمربی میثاق در مورد اینکه آیا قرار است او تا پایان فصل به کارش در این تیم ادامه دهد، تأکید کرد: من خیلی قصد ندارم در مورد جزئیات صحبت کنم اما قرار است پس از آخرین بازی ما در نیم‌فصل جلسه‌ای را با خلیلی مالک باشگاه داشته باشم و در خصوص ادامه لیگ با هم صحبت کنیم. میثاق در بخش‌های زیادی باید تجهیز شود. ما در ابتدای فصل مهلت نقل و انتقال را از دست دادیم.

لک خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم با ۸-۷ بازیکن تمام لیگ را برگزار کنیم. این شرایط برای ما دشوار است و قطعا باید بازیکنانی به تیم اضافه شوند. در جلسه پس از بازی مقابل مس در مورد این مسائل صحبت می‌کنیم و اتمام حجت خواهیم کرد. من از دو تیم پیشنهاد خوبی دارم و حالا باید ببینیم نتیجه جلسه به کجا کشیده می‌شود.

وی در خصوص رویایی با مس سونگون در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر یادآور شد: مس تیم خوب و قدرتمندی دارد که امکانات آنها هم مناسب است اما ما هم در زمین خودمان بازی داریم. دو بازی این تیم را آنالیز کردیم و به دنبال این هستیم که ۳ امتیاز بازی را از آن خود کنیم که در این صورت می‌توانیم در پایان نیم‌فصل حداقل در بین ۵-۴ تیم اول قرار بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.